#bloggbarna

Vi har lenge tenkt at barna ikke tar skade av vårt rare bloggliv, men etter i dag er vi ikke så sikre lenger.. x-)

 

 

For under frokosten i dag sto jeg og kuttet gulrøtter, da jeg plutselig hørte et knips. Så føtter som tasset av gårde. Jeg tenkte ikke så mye mer over det, før lyden av tassende føtter returnerte med nok et påfølgende knips.

Jeg tok en pause i kuttingen og der var det igjen. Knips. Som på et kamera.

Jeg snudde meg og der sto han. Med kamerastroppen rundt halsen og pappa i fokus.

Og innen jeg rakk å få frem et ord, hadde han fått det han var ute etter og gikk videre til kaffemaskinen. Et par raske blinkskudd, så bar det videre til Teo, lillesøster og mamma. Knips, knips, knips, og så kunne han endelig legge kameraet til side og spise litt velfortjent frokost.

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Live fra kaffemaskinen 🙂

 

Men når storebror plutselig har blitt pressefotograf, så kan jo ikke lillesøster være noe dårligere..

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Live fra kaffemaskinen 🙂

 

Så ja.. Vi sier jo alltid at vi ikke tror barna tar skade av vår litt rare livsstil, men nå vet jeg sannelig ikke lenger.

Men bildene ble bra da og det er jo tross alt det viktigste 😉

 

 

/ 5 år og yrkesskadet.. x-)

* Følg Blogghjerte på Facebook *

5 kommentarer
    1. 😀 De får ingen skader ved det vettu. Tenk på all gleden de får fremover ved å se livet gjennom ett kamera.
      Det er lettere å se de små tingene som gir glede gjennom en linse enn hvis man går og ikke fokuserer på noe rundt seg 🙂
      Det ble kjempefine bilder å 🙂
      Ha en fin dag med og uten kamera.
      Hilsen Hanne 🙂

    2. Hehe, det er så morsomt å se på bildene de små knipser. Tantebarna mine hadde et eget lille kamera en gang, og der ble det mange blinkskudd 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg