Et av mine favorittbilder

Tidligere i dag rotet jeg rundt i gamle bilder og kom tilfeldigvis over et bilde jeg helt hadde glemt. Og jeg elsker det!

Det er noe med det undrende blikket. Den lille plutten som sitter og pusler med plastelina på en rolig lørdag formiddag. Mamma som sniker seg innpå ham med en overraskelse bak ryggen. Gleden, håpet og forventningen.

Stunder som dette, altså 🙂

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

/ I morgen blir det milkshake og plastelina 🙂 🙂

* Følg Fredagshjerte på Facebook *

8 kommentarer
    1. Samme uttrykket på mini i dag da jeg kom med et sjokoladeegg gjemt i hånda 🙂 <3 så herlig at en så liten ting kan glede sååå mye <3

    2. Ååå, så koselig bilde! Du og Christina gjør at jeg gleder meg til å bli småbarnsforelder, selv om jeg er en 20 år gammel student som absolutt ikke tenker på å få barn i nærmeste fremtid. Tusen takk for at dere blogger, det gjør dagen min hakket bedre!

    3. Igår satt jeg og så på tatoveringer, og så plutselig at du hadde lagt ut snap om det. hvor vondt gjør det på skala fra 1-10? 🙂

    4. K. Det kommer helt annen på hvor du skal ha den. Har mange tattiser og den vondeste var definitivt på korsryggen mot nyrene. Arm og skuldre er ikke så ille etter min mening ☺

    5. Hallois! Hmmmm… Enig med Ida her, det varierer veldig hvor du tar det. Og hvor stor den skal være, for det blir verre hvis du ligger der lenge. Den jeg har på beinet tok maaaange timer og etter hvert var det helt grusomt. Men en liten en er ikke så ille. Kroppen fyrer av adrenalin og endorfiner og alt du trenger for å overleve 😉 På steder med mye kjøtt og fett, er det typ 5 av 10. På beinete steder… En soleklar innertier, haha! Men smerten glemmer man overraskende fort når man er ferdig 😉

      Lykke til!!!!

    6. Jeg gikk rundt i mange år og tenket at tatoveringer, ddet gjør ikke vondt. Tenkte folk var pyser, hadde jo mange selv. Så tok jeg på ryggen, har forandret mening nå. Fytti katta så vondt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg