Comeback på Snapchat!

Mine damer og herrer, jeg har bestemt meg: Nå blir det comeback!

 

 

Det er rundt 3 måneder siden jeg tok valget om å slette den morsomste appen jeg har på telefonen og koble av fra Snapchat. Tanken var å bruke litt mindre tid med mobilen i trynet. Og det har vært fint. Altså, virkelig. Men har det hjulpet noe særlig? Njææææh.

Viser seg nemlig at jeg er langt over middels glad i telefonen min, og jeg vil finne enhver grunn til å tafse på den. Sletter jeg én app, erstatter jeg den bare med noe annet. Går jeg lei av Netflix, begynner jeg å spille spill. Sletter jeg spillet, begynner jeg å scrolle på Instagram og trapper jeg ned på insta, er jeg tilbake på Netflix igjen 😉

Så det hjelper egentlig ikke å slette appene jeg er mest glad i, det er bare mer trist for meg. Man kan jo ikke sitte og surfe på nettbanken hele dagen heller, haha!

Men jeg tenkte altså at jeg var ferdig med Snapchat. Tidstyven over alle tidstyver. Men sannheten er at jeg savner det. Masse! Savner å komme opp med tullete videoer, savner å få snapper fra dere, svare på snapper, prøve nye filter, le meg i hjel, lage rare historier og snikskryte hver gang man er på trening 😉

 

Samtidig ser jeg at Christina (umulius82) har vært tilbake på snap i flere uker nå, uten at jeg har lagt spesielt merke til det. Hun snapper bak min rygg og jeg har ikke en eneste gang irritert meg over at hun sitter med mobilfjes i sofaen. Det eneste som har irritert meg er hvor mye hun koser seg med snappingen. Og det har fått meg til å innse noe: Jeg vil også!!

Så derfor har jeg i dag tatt en sjefsbeslutning og gjort comeback på Snapchat! 🙂

 

 

Etter tre måneders fravær var jeg selvfølgelig livredd for å legge ut mine første snaps igjen, men nå er vi igang og det føles så BRA! Jeg kommer nok til å poste litt mindre enn før, for ingen trenger å se 100 videoer av det trøtte trynet mitt hver dag 😉

Det kommer derimot til å bli mye fjas og haraball, og for å virkelig sprette champagnen sparker vi det hele i gang med en SNAPCHAT-KONKURRANSE!

Vinneren stikker av med to signerte bøker (Pappahjerte + Dagen da Jørgen ble spist), og siden jeg først må pakke boka inn i en stor boblekonvolutt kan jeg like gjerne slenge med litt godteri også 😉

 

Alt du trenger å gjøre for å delta i konkurransen er:

  • Følg Pappahjerte på Snapchat, resten får du vite der 😉

 

 

/ Nå skarre faceswappes!

6 kommentarer
    1. Snapchat har jeg ikke, men via en podcast så jeg et tilbehør du bør sjekke ut, nemlig snapchatbrille. 😊
      Da trenger man visstnok ikke ha mobiltryne hele tiden…

    2. Men, når du ikke har åpnet snappen om fav. godteriet mitt som ble sendt for noen dager siden, så vil det si at jeg ikke er med i konkurransen da?😟

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg