Kjære kropp

Jeg vet jeg sa at jeg var ferdig med godteri for en stund. Jeg vet at du har løpt, jobbet og slitt denne uka.

Sammen har vi stått og sett i speilet på en mage som nekter å forsvinne og jeg har fortalt deg at vi skal få det til. Vi står sammen om dette, i tykt og i tynt. Hverdag som lørdag. Kalori inn, kalori ut. “A minute on the lips, a lifetime on the hips” og alt det der. Jeg vet det.

Men seriøst: Har du smakt melkesjokolade eller? Jeg skulle bare hente litt lørdagsgodteri til barna, da jeg kom til skade for å få en eim av sjokoladeduft i nesa. Og da.. ja, da var jeg sjanseløs.

Så får vi heller bare ta en joggetur til uka eller noe, for livet er altfor kort til å ikke spise melkesjokolade på lørdager.

 

Woman's hands with chocolate heart

 

/ Mådaværralovåkosesælitt! 😉

* Følg Sjokoladehjerte på Facebook *

5 kommentarer
    1. Gjør slik som meg; Jeg holdt meg unna sjokolade i ukedagene og unnet meg litt sjokolade i helgene 😄

    2. Holdt meg unna godterier og gikk inn for slanking, men i helgene unnet jeg meg litt sjokolade og chips 🙂
      Resultat 25 kg ned (ca 20 år siden) og de kiloene er ikke kommet tilbake, selv om jeg fremdeles unner meg det jeg har lyst på å spise (i moderate mengder)

    3. Det er viktig å kunne unne seg LITT godt innimellom. Om man kutter tvert av, uten å kunne kose seg litt, så vil man få de store sprekkene istedenfor.
      Det er mitt motto hvertfall! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg