Se min penis

I ganske lang tid har Christina gått rundt og mast om at vi må få malt stua oppe. Hun har kjøpt inn prøvemaling, pensler og utstyr, men kommer liksom aldri helt i gang. Og det er først i dag jeg innså at tross hennes gode intensjoner, så trenger hun bare litt starthjelp.

For det kan være vanskelig å komme seg over dørstokkmila, men til helgen får vi besøk og jeg tror at hun egentlig har skikkelig lyst til å bli ferdig innen da.

Så derfor har jeg tatt saken i egne hender og gitt henne en skikkelig dose motivasjon for å komme i gang så fort som mulig 🙂

 

 

 

/ Elsker deg også <3

* Følg Malehjerte på Facebook *

14 kommentarer
    1. Haha😂
      Håper nesten den er der enda når ungene dine kommer hjem fra barnehagen😅
      #forklaringsproblem 😊😊

    2. Hahaha. Hadde gubben gjort noe slikt her hjemme vet jeg hvem som ville blitt stående og male før helgen, og det ville ikke blitt meg. Jeg forbeholder meg retten til å prokrastinere så lenge jeg vil. 🙂

    3. Ha.ha…. nå fikk jeg meg en god latter. Du er altså så crayzy og en snodig pode. Huset skulle vært malt helst i fjord. En diger penis på frontveggen hadde vel gitt honnøren hjerteinfarkt . Men kanskje hadde huset blitt malt i år🙈😂

    4. Hei. Leser ikke bloggen din, men var stor følger av din Snapchat! I de siste ukene har det virkelig gått opp for meg at du ikke har vært på “my story” på gud vet hvor lenge🙀 Har du lagt opp Snapchat karrieren, eller har du laget ny? Du har sikkert skrevet om dette i et innlegg på bloggen, men vet ikke om jeg orker å lete, hehe…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg