Drittlei og kjempeinspirert

Glem hva du har lest i kvinneblader, ingenting er mer inspirerende enn dette!

 

 

For i dag kom jeg til det punktet. Du vet, det punktet der du bare sier: NÅ må det gjøres noe her hjemme. Når du er lei av å tråkke i gammelt rot, lei av senga som står på feil rom, lei av å vente på ting som ikke skjer, lei av å ikke komme i gang ? kort sagt: drittlei.

Og jeg vet, drittlei høres ut som et skikkelig negativt ord, men det trenger ikke være det, skjønner du. Fordi for meg, betyr drittlei et vendepunkt. Når jeg ikke gidder å stå i rot til knærne lenger. Når jeg ikke gidder å vente med å flytte kontorpulten fordi vi skal male gjesterommet og finne nye løsninger først.

Når jeg finner frem støvfilla, kaster gammelt ræl, river løs kontorpulten, ommøblerer og får det fint.

Ikke fordi jeg plutselig har funnet ny inspirasjon og glede. Ikke fordi jeg har sett det i et trendy magasin. Ikke fordi en eller annen motegjøk har fortalt meg at det skal være sånn i år.

Nei, rett og slett fordi jeg er drittlei.

Og det kan være bra det 🙂

 


Drittlei denne pulten.

 


Drittlei denne flatpakkede senga.

 


Drittlei denne symaskina.

 

/ Nå skarre bli fint her! 🙂  #drittlei2017

*Følg Fiksehjerte på Facebook *

12 kommentarer
    1. I DAG har vi faktisk fått flyttet gjestesenga ut av gjesterommet, som egentlig er blitt rommet til halvannetåringen… På tide, stakkars. Og vi fortsatte med å rydde ut av skapet der inne, sorterte alle håndklær og sengetøy, stoffrester, vesker, bøker… Vi er i gang!! Oooog så var det brått lunchtid, og så skal jo lillejenta sove, så da får vi jo ikke gjort noe der inne, og ski-VM begynner snart, og…. Så satt vi her igjen som slakt i sofaen da… Men, gjestesenga er i hvert fall i kjelleren, så lillejentas seng slipper å stå midt på gulvet mer. Fortsetter vi sånn så får hun kanskje plass til både leker og klær der inne innen hun starter på skolen 😁

    2. Hvordan går det med bagen fra vinterferien da, er du drittlei den ennå? 😛 (ref. Christinas innlegg)

    3. Hahaha! Den har jeg faktisk ryddet ferdig! Typ for to dager siden ;-). Men enda verre, først i dag ryddet jeg ut av bagen fra Vixen Blog Awards… 05 mars i dag. Vixen var 19. januar… x-)

    4. Men ble det faktisk gjort noe, eller ble du bare drittlei, startet å gjøre litt for så å gi opp? Ingen av bildene viser noe som er blitt gjennomført

    5. Haha! Jeg fikk faktisk gjort noe, med et stort avbrudd for snømåking 😀 Bildene er bare FØR-bilder. Skal vurdere å fise av et innlegg med ETTER-bilder i morgen 🙂

    6. Haha, sånn er det alltid! Man kommer godt i gang, så blir man innhentet av tiden igjen og brått har man litt av hvert litt overalt, hehe. Men det viktigste er tross alt å komme i gang 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg