Nybarbert og nydelig

Følelsen av å stryke seg over ansiktet og føle seg som en babysel <3

/ sponset innlegg

 

Jeg har alltid sett for meg at jeg skal bli en sånn fyr som tar skjegget hver morgen like naturlig som jeg pusser tennene, men det har liksom aldri blitt noe av. Hvilket er rart, for jeg elsker jo følelsen av å føle meg som en babysel i ansiktet, og være nybarbert og nydelig.

Problemet er bare at jeg er bittelitt vanvittig ustrukturert, samtidig som jeg også er litt gjerrig. De store tingene i livet kan jeg godt bruke penger på, men småting som barbersaker vil jeg helst betale minst mulig for. For jeg vet ikke om du vet dette, men barbersaker i butikken er grisedyrt.

Derfor feiger jeg ofte ut når jeg ser prislappen på hyllekanten og tenker at jeg heller kan tyne barberbladene hjemme en ekstra runde. Men så kommer jeg hjem til barberhøvelen og innser at jeg heller kunne tatt skjegget med en rusten ostehøvel, og lander på å droppe det. Og vips så er man skjeggefrans igjen 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Derfor er jeg glad for at jeg endelig har oppdaget barbersakene fra Wilkinson Sword!

Produktene løser nemlig en hel rekke utfordringer i en og samme smekk:

  • Produktene holder høy kvalitet, men fortsatt lav pris, som er en perfekt kombinasjon for en kravstor fyr med et hint av sunnmørsblod 😉
     
  • De gir en glatt, jevn og kjempegod barbering uten lugging og dårlig stemning. Og den lave prisen tatt i betraktning kan man skifte blader oftere, som igjen gjør det mye lettere å se frem til å ta skjeggstubbene jevnlig.
     
  • Wilkinson Sword har også en helt genial abonnementsløsning! Man velger den høvelen man vil ha, så får man tilsendt jevnlig påfyll av blader eller engangshøvler én gang hver 3. måned. Da slipper man å kjøpe rådyre blader i butikken, er sikret å ikke gå tom og kan begynne å barbere seg jevnlig uten å bli flådd 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Quattro Titanium – den ultimate 4-bladshøvelen.

 


Engangshøvelen Extreme 3 Sensitive.

 

Selv har jeg prøvd både premiumhøvelen Quattro Titanium og engangshøvelsen Extreme 3 Sensitive. De har også en egen serie med produkter for kvinner.

Selv har jeg faktisk landet på at jeg skal gå for abonnement på begge de førstnevnte en stund. På den måten får jeg en jevn utskiftning av sylskarpe blader til Quattro-høvelen i hverdagen, samtidig som jeg kan spare meg opp et lite lager av den meget behagelige engangshøvelen.

Sistnevnte er for øvrig perfekt å bruke hvis man ønsker å barbere seg i dusjen eller til å ta med ut på reise! For etter å ha stolt én gang for mye på engangshøvlene i den lokale matbutikken i Spania, gjør jeg ikke det igjen 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Ekte menn tar barberskum på nesetippen 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Ikke lett å bli tatt seriøst med en kremklatt på nesa x-)

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Engangshøvel, super til bruk i dusj – for de som klarer å gjøre to ting på én gang 😉

 

Og det beste av alt: Du kan bestille en gratis startpakke! Du betaler kun 39,- for frakt, så får du en rikholdig startpakke for å teste produktene.

Du er ikke forpliktet til å kjøpe noe mer og kan enkelt avlyse abonnementet når du vil, men jeg holder en knapp på at du kommer til å like produktene, prisen og følelsen av å være nybarbert og nydelig 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Sånn man føler seg etter en barbering..

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Sånn man ser ut underveis 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Her hadde jeg egentlig tenkt til å gro en skjeggvits, men det ble liksom litt for åpenbart… 😛

 

Så hvis du er som meg: Glad i en skikkelig god barbering, men ikke fullt så glad i prisen på hyllekanten – bestill en gratis* prøvepakke med kvalitetsprodukter fra Wilkinson Sword 🙂

–> Bestill gratis startpakke med Quattro Titanium*

–> Bestill gratis prøvepakke med Extreme 3 Sensitive*

–> Se hele serien med produkter for kvinner

* betal kun for frakt (39,-)

7 kommentarer
    1. Hei!
      Først, utrolig bra blogg, koser meg masse med både din og konas, veldig underholdende.
      Men denne dritten her må du slutte å reklamere for. Din blogg er den eneste som noensinne har fått meg til å teste et produkt ut over det jeg velger selv fra butikker, og du verden så skuffet jeg ble. Ja, den lå godt i hånden og så forsåvidt lovende nok ut, men den var jo rett sagt ubrukelig. Den tettet seg med en gang og uansett hvor mye jeg skyllet med vann, så ville det ikke løsne. Den gikk rett i søpla med både høvel og blader, og desverre får jeg en ny runde i posten før jeg fikk sagt opp. Så ta en ny vurdering der, dette var shjiiit!
      Ut over det er det bare å fortsette som før 😉

    2. Hei Tom!
      Takk for røddig tilbakemelding 🙂
      Men altså, dette var veldig rart. For jeg er helt oppriktig, sponset eller ei, dritfornøyd med disse høvlene. Jeg bruker dem fortsatt og synes både den engangshøvelen og den andre funker som juling. Kanskje du bare har vært uheldig eller noe?

      Jeg kjenner veldig(!!) godt igjen problemet du forklarer og har opplevd det med mange andre høvler før og det er kanskje det mest irriterende jeg vet om, men jeg må med hånda på hjertet si at det ikke har oppstått enda. Kanskje jeg bare har veldig fjonete skjegg som ikke herjer med høvelen? Nei, det høres rart ut det også. Er ingen skjeggekspert så kan liksom ikke stille noen god diagnose på hva som har gått galt heller, men kan i hvert fall si at jeg er veldig fornøyd med mine høvler i hvert fall, så synd å høre at du fikk en dårlig erfaring.

      Tror faktisk jeg liker engangshøvelen best, så hvis du fortsatt er i markedet ville jeg ev gitt den en sjanse. Den er sylskarp og gjør jobben overraskende bra! Men klart.. jeg skjønner hvis du sliter litt med å stole på meg igjen, haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg