Manikyr og en spennende nyhet

I går gjorde jeg noe veldig macho, så da tenkte jeg det var greit å veie det opp med noe femi i dag 😉

 

 

For i dag hadde jeg et veldig spennende møte i Oslo, og i den anledning synes jeg det var på sin plass å dolle seg opp litt. Det er uansett altfor lenge siden jeg har freshet opp neglene, og sånn ble det at jeg plutselig befant meg i stolen til min faste stylist for en skikkelig manikyr før frokost. Såpass synes jeg en prisvinnende blogger fortjener 😉

Men siden jeg ikke har noe særlig peiling på sånt, lot jeg negledama stå for både fargevalg og utførelse. Hun er heldigvis dreven og gikk for en småfrekk rosafarge, som til slutt endte opp like mye på neglene, som på fingrene, bordet og litt på pysjen hennes. Men det ble fint da 🙂

 


En trent hånd i arbeid.

 


Her overlates ingenting til tilfeldighetene.

 


Bling bling – nails on fleek!

 


Hvem trenger vel fagbrev når man er født med en gudegave? Sjekk den presisjonen! 😀

 

Deretter var det rett av gårde til Oslo by for det veldig spennende møtet. Og jeg vet at jeg ikke burde si noe, men jeg klarer ikke å holde meg!

For jeg har lenge gått rundt med en artig idé i hodet og i dag fikk jeg endelig møtt to kule damer for å spille ball og tenke høyt. Tanken er rett og slett å skrive en slags interaktiv barnebok, altså at jeg skriver boka, men at dere er med i hele prosessen!

Jeg kan f. eks legge ut en skisse og litt info om en karakter i boka, så lar jeg det bli opp til dere å velge navnet. Eller det kan være en hendelse med flere potensielle utfall, der dere får velge hva som skal skje. Kanskje hovedpersonen trenger et kjæledyr og dere kan bestemme hva det blir? Hund, katt, bisonokse eller ilder, ikke vet jeg, men det høres så utrolig moro ut! Heldigvis kikket forlaget veldig på ideen og sammen har vi kommet opp med en grunntanke til noe jeg tror kan bli kjempekult!

Men som sagt, det er fortsatt langt igjen og altfor tidlig å si noe. Jeg burde egentlig ikke røpet et ord, for det er jo ikke spesielt heldig å selge skinnet mens bjørnen fortsatt er på laksefiske, men jeg klarer bare ikke å dy meg, for jeg er så utrolig gira! Enten det eller så er jeg bare rusa på neglelakk 😉

 


Tenk deg å måtte støvsuge det stedet der. Eller vaske vinduer! Shiish.

 


Himmelens rotter, ute og slenger med leppa.

 


Aker Brygge, best om sommeren, men jækla fint om vinteren også.

 


Og ett stykk overgira/rusa pappablogger 🙂

 

/ Lucy in the skaaai with diamonds!

* Følg Rosahjerte på Facebook *

18 kommentarer
    1. Så gøy! Denne muligheten fortjener du 🙂
      Foresten: Bare jeg som synes at noe på det aker brygge bildet ser ut som en créme bruleé med blåbær?

    2. Du vet at den plastikken bare skal sitte over tattoveringen i noen timer før du skal ta den av? Slik at du kan begynne å vaske og smøre den. Håper bildet ble tatt igår og at den ikke har stått på gjennom hele natten? Ble litt sånn småbekymret, haha ^^

    3. Når jeg ser bilder av måker kan jeg ikke for det, men da MÅ jeg se musikkvideoen til Yoda…
      “But the seagulls poke at my head
      Not fun!
      I said “Seagulls… mmgh! Stop it now!”

    4. “Du skal ikke gå over bekken etter vann før du har skutt bjørneskinnet i din brors glassøye”, heter det. 🙂
      Og kul ide! Du kan jo få unge lesere til å illustrere boka on line også…

    5. Ja, ikke sant? 😛
      Tenker mer at det hadde vært en utrolig kul prosess og jeg ønsker å finne en måte å kombinere blogg og bok på best mulig måte. Tror dette kunne blitt et kjempeartig prosjekt 🙂

    6. To kule damer + spille ball.. i stor ekstase tenkte jeg med en gang “Gro og Anja!”, meeeen så kom en litt skuffet meg på at LHK er i Bucharest for å spille kamp. Så da er det kanskje ikke de det er snakk om. Pluss at siden de bor i Larvik hadde du vel neppe behøvd å ta turen til Oslo for å treffe de.
      Men den ideen rundt barneboken likte jeg veldig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg