Bloggpris, tatovering og en liten avsløring

For en merkelig uke det har vært, og verre blir det i neste uke 🙂

Det er søndag kveld og på tide å oppsummere en begivenhetsrik uke og se frem mot neste. For 2017 har så langt vist seg å være et knallbra år og fortsetter det i denne stilen, er det ikke godt å si hvor det kan ende.

Bare i forrige uke alene, rakk jeg å plukke med meg intet mindre enn to personlige rekorder i grisebingen (styrketrening), en pris i Norges største prisutdeling for bloggere(!), OG, kanskje viktigst av alt, ble nyforelsket i frua. Ikke verst for en uke med syke barn og utsatte planer over hele rekka 🙂

 


#tattpåsenga

 


Er så stolt av hu her! <3

 


Dessuten har jeg fått oppleve høytlesning fra “Promp: En guide med lyd”

 

Og til uka er det enda flere rariteter på tapetet. Det starter friskt allerede i morgen, da jeg starter uka med å ta meg tatovering! En uoverveid beslutning tatt 100 % på impuls, slik alle gode beslutninger er 😉

Så er det av gårde til Oslo på tirsdag for det hemmelige møtet mitt fra forrige uke som ble utsatt til denne. Hater å være sånn fyr som skriver “hemmelig møte” uten å si noe mer, det er bare så kjedelig hvis man avslører noe og så blir det aldri noe av, haha! Men jeg kan vel si så mye som at det handler om en veldig spennende mulighet hos et av Norges største forlag.

På onsdag kommer det en politiker hit for å ha live-chat på facebook og snakke om alt annet enn politikk. På torsdag skal jeg i et møte med en samarbeidspartner, og muligens prøve å rekke en tur innom IKEA med frua på hjemveien. Det er jo viden kjent at enhver tur til det svenske kjøttbollevarehuset har rundt 50 % sannsynlighet for å ende i skilsmisse, så det skal bli interessant.

Og til helgen suser jeg til Stockholm for å feire fatterns 70-årsdag med søsken og foreldre. Ingen barn eller barnebarn, bare den gamle bjørnestammen og det kommer til å bli supertrivelig. Og dere får selvfølgelig bli med på ferden.

Så takk for en knallfin uke og velkommen til en ny en 🙂

 


Også har vi spist taco, og det er aldri feil 😉

 

/ Good fight, good night

* Følg Søndagshjerte på Facebook *

11 kommentarer
    1. Ikea er ikke farlig, der møtte jeg min mann 😉 Vi jobbet der begge to når vi ble kjent. Det var også flere andre som jobbet der og etterhvert ble gift. Vi pleide spøke med at det var noe i vannet 😛 Når det gjelder å være KUNDE der så er den eneste faren etter at dere har kommet hjem. Og skal bygge de møblene dere har kjøpt. Anbefales ikke å gjøre det sammen 😉

    2. Gratulerer så mye med alt du og frua har oppnådd. Ikea går fint. Vi ses i morgen 😉
      Hilsen tattoo-mamma og barnevakt

    3. Gratulerer med pris! det var veldig fortjent og kjempemorsomt. Og trakk et lettelsens sukk da Christina overlevde! Lykke til med alle ukens prosjekter, vi følger med….

    4. Det er det lureste eg har sitt på lenge…poseklype på tacolefsa 👏🏼 Då truuur eg kanskje me må ha taco til middag i morgen så lilletupp kan prøve trikse 😉
      Dåke to er fine, nyt nyforelskelsen og den svevende skya 🙂

    5. Gratulerer med pris og lykke til med en spennende uke 🙂 Har tatt meg i å lese, like og bli inspirert av bloggen din og har tatt meg den frihet å nevne deg i min ferske blogg.. håper det er greit 🙂

    6. Ser man det, takk for shoutout! 😀
      Har forresten et innlegg på trappene med mine 10 beste bloggtips for bloggere i oppstartsfasen 🙂 Må bare få skrevet det ferdig først og det har tatt en liten evighet allerede, så kan ikke love når det kommer ut, men skal prøve å få det klart i løpet av uka (eller neste) (..eller neste, haha)

      / Lykke til, mate!!

    7. Har egentlig litt lyst til å skrive om trening, men det er en vanskelig greie å skrive interessant om. Blir fort veldig selvsentret, men skal absolutt vurdere det, for jeg er endelig i gang med en god treningsflyt og det er såååå moro!

      Har virkelig fått øynene opp for styrketrening etter å ha trent stort sett alt annet i løpet av livet (håndball, fotball, tennis, boksing, ju-jitsu, mma etc), men nå kjenner jeg at jeg blir supermotivert av å bli sterkere og løfte tyngre. Har egentlig bare satt meg mål i de tre store; Benkpress, Markløft og Knebøy. Og i forrige uka klarte jeg ENDELIG den første milepælen som jeg har lengtet etter hele livet: 100 kg i benk. Så nå kan alt skje 🙂 Den andre rekorden var 130 i markløft (1 maxrep, hehe). Men har et hårete mål om… tja, det kan jeg skrive mer om senere, hehe 😉

      /Lift hard, die buff 😉

      I forrige uke knakk jeg endelig den magiske grensa

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg