Ny pers, taco og isbading

Jeg er fortsatt i lykkerus etter gårsdagens nyhet om at frua og jeg er videre til finalen i Vixen Blog Awards, så i dag blir det feiring 🙂

Men før det: Hele den siste uka har jeg sittet og knotet med regnskap, bilag og bankutskrifter hver eneste dag, så i dag måtte jeg avreagere med en skikkelig runde styrketrening. For jeg driver egentlig litt med det for tiden, men etter smellen med Sofagrisprosjektet for noen år siden, tenker jeg at det er greit å ikke mase så fælt om trening 😉

Men i dag slipper dere ikke unna, for i dag satt jeg ny personlig rekord med 120 kilo i markløft! Og jeg er så stolt og fornøyd at jeg bare måtte fortelle det 😀

 


#apebrølfjes

 

Så for å feire både finaleplass i Vixen og ny personlig rekord, blir det et tacorama uten like i kveld! Men før den tid må jeg finne på noe sprell.

Jeg orker rett og slett ikke gå tilbake til bunken av omsetningsoppgaver og transaksjonsanalyser før jeg gjør noe komplett idiotisk. Og da jeg kjørte til trening i dag, tittet ut vinduet og så at det lå is på havet, slo det meg: Her skal det bades!

Du skjønner, da vi var hjemme på Kolbotn i helgen, snakket jeg med min 8 år gamle niese. Hun hadde sett videoen av brodern og meg som badet i starten av desember, og hun synes den var hysterisk. MEN, hun mente også at det ikke var noen tvil om hvem av oss som var tøffest og flinkest til å synge “Glade jul” mens vi badet. Og det var ikke meg..

Derfor ønsker jeg å gjenopprette noe av æren i dag, denne gangen riktignok alene. Planen er å gå ut fra stranden og dukke under, mens jeg hele veien synger klokkerent og vakkert på første vers av “Ja, vi elsker”.

God plan! Jeg mener, hva kan gå galt? Ser man bort fra is, snø, kraftig vind og minusgrader, er det bare nok en deilig dag på stranden 😉

 


Fra sist gang. Ikke spesielt macho 😉

 

/ Video kommer i kveld 🙂

Psssst: Mens jeg kjemper mot værguder og koldbrann, hadde jeg blitt fryktelig glad om du vil sette av 2 sekunder til å stemme på meg som Folkets Favoritt. Du kan stemme en gang hver 12. time, og som en soleklar underdog, trenger jeg sårt din stemme. Tusen takk! 🙂

–> Stem på Folkets Favoritt

10 kommentarer

Siste innlegg