Vi er i finalen!!

Ved Odins skjegg, Dan Børges krøller og alt som er hellig – både frua og jeg er videre til finalen i Vixen Blog Awards!!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Denne fantastiske gla´nyheten ble publisert tidligere i dag, og siden den gang har jeg danset og hoppet og jublet av glede. Jeg er videre i alle tre kategorier jeg var nominert i (Årets Livsstilsblogg, Årets Gullpenn og Folkets Favoritt), og jeg er så overlykkelig at jeg kunne kysset alle hundene i Vestfold på truten 😀

Christina derimot… Ikke fullt så gira. Hun er selvfølgelig kjempeglad for å være 1 av 3 finalister igjen i kampen om Årets Stjerneskudd, men samtidig er hun livredd for å vinne. Det er ikke noe jeg bare sier, hun er helt seriøst livredd. Skulle hun mot formodning vinne hele sulamitten, er det ikke helt umulig at jeg må bære henne opp på scenen mens hun kjemper i mot som er fly forbanna vaskebjørn.

 

 

MEN… Selv om stemmelokalene er stengt for de andre 11 kategoriene, er det fortsatt én som står åpen: Folkets favoritt. Den kanskje gjeveste prisen av alle, og der er jeg med, så tusen tusen takk til alle som har stemt meg frem helt til finalen 🙂

Finalen går av stabelen i Oslo om bare to uker og jeg kommer ikke til å klare å puste normalt før det er over. Jeg er overlykkelig uansett hvordan det går, men hvis du synes jeg fortjener å gå helt til topps, heve pokalen og flashe puppene:

–> Stem på Folkets Favoritt
(du kan stemme hver 12. time)

 

/ Dette lukter hotellfrokost og barnevakt 😀

* Følg Lykkehjerte på Facebook *

23 kommentarer
    1. Hipp,hipp !!! Stemte på det som kunne stemmes på for dere begge 🙂 Nå har jeg stemt på Folkets Favoritt,gjett hvem det er ? :-)) Kan man bare stemme en gang her,eller fortsette å stemme ?
      Tvi,tvi,tvi til dere !-!

    2. Hurra! Gratulerer så masse til dere begge! Vel fortjent, dere fortjener virkelig pris begge to 🖒 Masse lykke til 👌 Mine stemme har gått til dere, fortsetter nå å stemme deg frem til forhåpentligvis folkets favoritt 😄

    3. Tusen tusen takk! Så utrolig hyggelig å høre 🙂 Herregud, det hadde vært fantastisk å komme rullende inn i Larvik med gull på taket, men skal ikke selge skinnet helt enda, hihi 😀
      /highfive

    4. Hahaha, gratulerer til begge to! Og selvsagt skal jeg stemme, har oppriktig talt satt på en alarm til å ringe hver tolvte time så jeg husker på det. Dedikasjon. 🕺🏻💥

    5. Jippi😄😄😄😄 har stemt på dere to ganger i døgnet siden det startet, og fortsetter å stemme på deg👍 Måtte dere dra hjem med flere priser😄😄 heia heia

    6. Veldig bra! Gratulerer så langt! Jeg ser helst at du vinner alle 3 kategoriene jeg, hvis du spør meg. Ihvertfall årets gullpenn – den MÅ du bare få!! Ellers er det noe alvorlig i veien. Jeg har stemt. Tvi tvi!! Stå på med gullpennen din her på bloggen!!

    7. Tusen takk for det, Johanna! Må innrømme at Gullpennen henger ekstra høyt og sikler fælt på den. Ligger oppe om kveldene og tenker på den, kjenner på sommerfuglene, hører Celine Dion i det fjerne og føler meg nesten litt nyforelsket. Så håper at dette blir året, men med så sterke konkurrenter blir jeg ikke skuffet hvis den ryker heller 🙂
      Men takk for støtten!!!
      /suss på ræ!

    8. Selvfølgelig går min stemme til deg!! 🙌 Skal stemme hver tolvte time så lenge det går ann!! Krysser fingrene for dere begge to! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg