Knipen slankekrise

Jeg hadde egentlig ingen planer om å starte nyåret med å slanke meg, men nå ser det ut til at jeg blir pent nødt, hvis ikke kan det fort koste meg dyrt, haha!

Viser seg nemlig at de nye kontorstolene vi har kjøpt til hjemmekontoret er såkalte barne/ungdomsstoler. De både ser og føles ut som helt vanlige kontorstoler, men har en makskapasitet på 95 kilo!

Jeg veier ca. 94…

 

Jælp!

 

Så da er jo den saken biff, eller ikke biff forresten, heller cottage cheese og brokkoli. Kutt noen kilo eller risiker å miste stolen. For jeg som egentlig ikke hadde planer om å slanke meg, kan altså være bare en biffmiddag unna å knekke stolen i to.

Det passer uansett fint, for Vixen Blog Awards er om bare to knappe uker og jeg har en dress jeg gjerne skulle kommet inn i.

Men da vet dere i hvert fall det. Hvis det plutselig skulle bli stille fra meg fremover, så er det ikke fordi jeg har mistet motivasjonen eller noe. Da har jeg bare gått på en skikkelig kebabsmell og ligger på bakken og angrer 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Prøver å holde pusten for å virke lettere 😉

 

/ 2017 – slankestolens år 🙂

* Følg Lettsomlufthjerte på Facebook *

10 kommentarer
    1. Lo høyt av denne, god motivasjonsfaktor, bli lettere eller knekk stolen. 😂
      Biff er vel egentlig ganske sunt? Er jo nesten bare protein, og det trenger man jo en del av.

    2. Dropp pomfrien, kutt heller opp gulrot, søtpotet, pastinakk, potet og andre rotgrønnsaker, og stek de i ovnen på 225 grader i 30-40 min.
      Mye sunnere, og da veier det fort opp for saus og drikke 😉

    3. Såpass ja. Jeg trodde du veide sånn typ 80 jeg 😉 Pappa veier nemlig 75 og han er 187 høy… Men da har du altså en lien jobb å gjøre. Cottage cheese funker jo det – bare bland inn litt yoghurt og bær så smaker det også bra 😀

    4. 80 nei, er du gal? Det har jeg ikke veid siden barneskolen, haha! Jeg har ganske mye muskelmasse i utgangspunktet og ikke bygd for å veie lite, men hvis jeg kunne prikket inn rundt 87 kilo, hadde det vært knall. Men egentlig ikke så farlig, for nå er jeg mest gira på styrketrening, så det viktigste er egentlig bare at stolen ikke knekker i prosessen, haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg