Gleden av en god bok

I 2016 har jeg egentlig vært ganske dårlig på å lese bøker. Det er synd, for det er jo så utrolig trivelig å være bokgira!

Du vet, den følelsen når du har en skikkelig bok du gleder deg til å komme tilbake til. Som du sniker med deg på do eller leser på sengekanten til øynene verker.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Men 2016 har vært et travelt år og altfor ofte har jeg enten bare kræsjet ned i senga med nesa først eller nytt et hjernedødt avbrekk med netflix eller youtube før jeg har sjekket ut for dagen. Men nå som det er romjul, boken og bladenes høytid, har jeg endelig kommet i gang med en skikkelig god bok igjen, og det er så gøy!

Akkurat nå leser jeg “Kalypso” av Ingar Johnsrud, som er oppfølgeren til “Wienerbrorskapet”, og den er så fantastisk bra! Jeg trodde egentlig at jeg var litt mettet på krim, men når en bok er så velskrevet som dette, kunne den egentlig handlet om hva som helst.

Og jeg kjenner at jeg har savnet følelsen av å lese en skikkelig god bok, så mer av det i 2017! For i 2016 har det vært skikkelig tynt..

Ja, med mindre man teller barnebøker da. I så fall ligger jeg godt over landsgjennomsnittet 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Men nå: Ut på romjulstokt med familien 🙂

/ En makaløst god romjul ønskes alle!

* Følg Bokhjerte på Facebok *

6 kommentarer
    1. Jeg ga gubben boka di til jul. Den skal jeg lese etterpå tenkte jeg.. 😉
      Hvis du bare skulle lest en bok i 2017, ta en titt på “the curious incident of a dog in the night time” av Mark Haddon. Jeg har lest den for mange år siden og tenker fortsatt på den. og anbefaler den videre.

    2. Er det noe jeg elsker så er det en skikkelig god bok 😁 selv så er jeg midt inni Harry Potter serien (for 10.gang) 😅

    3. Og forresten hvis du ikke har lest den så anbefaler jeg deg å lese Vindens skygge av Carlos Ruiz Zafon, det er bare en helt fantastisk bok 😁

    4. Wohooo, for et godt valg! Den boka begynte jeg på en gang i tiden, men ble avbrutt, husker ikke helt hvorfor. Skal lese hele på ny 🙂 Takk for tips!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg