Semifinalist!!

Å herregud, jeg er videre som semifinalist i Vixen Blog Awards!!!

 

 

Denne uka ble det klart hvem som er videre til semifinalen i årets Vixen Blog Awards og jeg kan ikke tro at jeg er videre i hele 3 kategorier!!! Årets Livsstilsblogg, Årets Gullpenn og Folkets Favoritt! Og kanskje enda bedre: Christina (Kona til) er videre i kategorien Årets stjerneskudd – da vi oppdaget det var det like før Herr og Fru Klonk hoppet gjennom taket av glede 🙂

Og alt dette er takket være dere fantastiske lesere som har nominert oss! Nå gjenstår bare noen få nervepirrende uker frem mot finalen i januar, men for at vi skal komme oss helt til gullfinalen, trenger vi din hjelp igjen.

Så hvis du har et ledig sekund og har lyst til å hjelpe oss hele veien til gull og grønne skoger, hadde jeg satt umåtelig pris på om du ville stemt på oss i kategoriene under. Du kan selvfølgelig stemme på andre også, men hvis du heier på hverdagsromantikk, uperfekt lykke og grøt i håret, håper jeg du stemmer på oss 🙂

Uansett: 2 slitne småbarnsforeldre i teten med norgeseliten om edelt metall, det er faktisk helt rått. Så tusen tusen takk <3

Stem her:

Årets Gullpenn

Årets Livsstilsblogg

Folkets Favoritt

Årets Stjerneskudd

 

/ God helg – nå skal det hoppes gjennom taket! 🙂

*Følg Overlykkelighjerte på Facebook *

23 kommentarer
    1. Stemt på dere, der det går ann 😄 dere er så rå! Fast følger av dere begge 👍 stå på videre og fortsett i samme stilen! 👍👏

    2. Det skal ikke stå på stemmer fra denne kanten iallefall😅 Unner dere begge to minst én seier hver. Og vinner dere ikke, så er dere fortsatt mine favoritter👍 Lykke til, og fortsatt god førjulstid😊

    3. Tusen takk for det!! Hadde vært helt rått om frua stakk av med Årets Stjerneskudd, og nesten bare artig om hun vinner og ikke jeg, haha! Klart, da blir det nok litt gråting på baderomsgulvet for gamle herr Kihlman etterpå, men det er det verdt, haha!

    4. Tusen takk for det, Charlotte! Haha, hadde det ikke vært litt svindel om vi plutselig la om stilen helt rett etter at du stemte på oss, hehe x-)
      /highfive

    5. Stemt! Nå er det virkelig din tur, altså! Og det hadde vært skikkelig gøy om kona fikk en pris også!

    6. Nå er det virkelig din tur til å stikke av med årets gullpenn! Har forøvrig stemt både deg og kona fram i de kategoriene dere er nominert i:) Er det slik at man kan stemme en gang pr dag?
      Jeg er inne hos dere begge to minst en gang pr dag, gjerne på kvelden når snuppa er lagt og alt er stilt. Da storkoser jeg meg med dagens innlegg. Du har virkelig en helt egen evne til å formulere deg, og det står respekt av at verken du eller christina (iallefall tilsynelatende) ikke har endret dere fra de jordnære, morsomme, “enkle” menneskene dere er til tross for den voksende populariteten deres.
      Bare det at du tar deg tid til å svare på de fleste kommentarer, synes jeg er imponerende. Det er helt tydelig at du legger utrolig mye jobb i det du gjør, og vit at det vises. Du har en blogg som er utrolig velskrevet, humoristisk og med et snev av alvor når det trengs. Det kjennes ut som å komme inn fra kulden til en koselig, varm liten hytte på bloggen din. Kjenner at jeg vil ta meg en kopp te å koble av. Bedre kompliment enn det, får du vel ikke idag? He he 🙂
      Nå ble det masse skryt her, men det er på sin plass! Det er jo lørdag og alt. God lørdagskveld til dere!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg