Bildeduell i Bøkeskogen

Jeg hadde ikke engang rukket å bli tørr fra badeturen med brodern, før det var på´n igjen med ny utfordring. Denne gangen fra min kjære svoger, som jeg for øvrig skal være forlover for til høsten (stolt!).

Jeg vet ikke om dere husker det, men tidligere i sommer hadde Steffen og jeg en duell på bloggen med bilder vi tok med mobiltelefonen på en trilletur med Christina og lillesnupp. Etterpå var det avstemming på bloggen og kniving helt til målstreken.

Den gang var det Steffen som trakk det lengste strået med dette knallfine bildet:

 

 

Men nå er det lenge siden sist og på søndag bestemte vi oss for at det var på tide med en ny duell. Så med skjerf, votter og fulladede batterier, la vi ut på tokt i Larviks stolthet: Bøkeskogen.

Solen gikk ned mye raskere enn først antatt, så det ble litt hektisk en periode og jeg tror jeg knipset rundt 150 bilder på typ 10 minutter, haha!

Men vi rakk det akkurat og deretter var det hjem for å gjøre den nærmest umulige jobben å plukke ut bare fem kandidater hver. Men nå er vi endelig ferdig sortert, justert og klare for en ny duell!

 

 

Og nå trenger vi DIN hjelp med å kåre en vinner 🙂

Ta en titt på de følgende 10 bildene og stem på det du liker best (du kan også stemme på flere). Jeg avslører ikke hvem som har tatt hvilke bilder før en vinner er kåret 😉

Tusen takk for hjelpen og håper du liker bildene 🙂

 

Nr. 1: Løv is all around me.

 

Nr. 2: Solnedgang på flaske.

 

Nr. 3: Tid til ettertanke.

 

Nr. 4: I´m in løv.

 

Nr. 5: Larviksfjorden by night.

 

Nr. 6: Skogens blodårer.

 

Nr. 7: Løvly solnedgang.

 

Nr. 8: Utadæsjælopplevelse.

 

Nr. 9: Løv is in the air.

 

Nr. 10: Ruster aldri.

 

 

Husk å trykke på den lille blå knappen over 🙂

OBS! Får du ikke stemt i boksen? Bruk denne linken!

 

P.S. Beklager alle ordspillene på “løv”. Klarte ikke dy meg 😉

 

/ Heia den som vinner, buksa full av pinner!

* Følg Buksafullavaper-hjerte på Facebook *

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg