Om menn og den magiske kurven

Hahaha, å herregud – dette er magisk. Denne videoen ga i alle fall meg en god latter og en knallbra start på uka!

Hver uke fremover tenker jeg forresten å starte mandagen med et smil og dele en morsom video eller lignende. Regner med at det er flere enn meg som kan trenge en liten vitamininnsprøytning for å sparke i gang den nye uka 😉

Men nå, over til videoen. Og jeg kan vel ikke si annet enn at gjenkjennelseseffekten er høy. Skyhøy! 🙂 🙂

 

 

/ God ny uke, folkens!

* Følg Kurvhjerte på Facebook *

8 kommentarer
    1. Jeg har det motsatte stuebordet. Samme hvor mye jeg bærer bort fra bordet, på mystisk vis er det like fult etter en liten stund. Kanskje jeg skal prøve å kjøpe nytt🤔

    2. Vi hadde et slikt bord og en slik kurv. Dessverre gikk de begge to i stykker like etter at vi fikk tvillinger! Mannen min ønsker seg desperat nytt.
      Men der er et tilleggsproblem: Min mann har ikke forstått at man må legge skittentøyet i kurven for at den skal virke! Så han legger det på gulvet, over stoler og på de fleste tomme flater som finnes rundt om i huset. Og, sorry; DET fikser ikke kurven. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg