Snakk om feilslått farsdagsgave!

Jeg vet at det er tanken som teller, og det er hyggelig med gaver på farsdagen altså, men er det seriøst mulig å kjøpe noe SÅ idiotisk?!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Hipp hurra, endelig farsdag og den startet på best tenkelig vis. Frua hadde stått opp tidlig for å piske sammen frokost og kaffe, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Jeg rakk ikke engang å ta så mye som en kaffeslurk, før jeg hørte hvisking og romstering fra bakrommet.

Plutselig troppet hele den lille familien opp i stua med pakker og overraskelser til pappa. Hurra!!

 


Stekepanne, teipholder til kontoret og skrapelodd-julekalender. Gull!

 

Men så var det én gave til da. Gaven som skulle ødelegge resten av dagen…

For jeg har nylig begynt å trene styrke igjen, så da plutten og jeg var innom sportsbutikken i går, tenkte jeg at jeg kunne kjøpe meg noe nytt og fint. Du vet, en kliss ny t-skjorte til en kliss ny start – det er bra inspirasjon!

Dessuten er alle trenings-t-skjortene mine et ørlite hakk for små, så en ny treningstopp i sånn fancy treningsstoff, ja det blir en bra farsdagsgave. En skjorte som kan dekke over den lille pølsemagen frem til jeg får trent den bort. Så jeg fant meg en fin en, og la i vei.

Om jeg tok meg tid til å prøve den? Nei da, large passer uansett. Tenkte jeg.

Viser seg at jeg burde tatt mer hensyn til plakaten som sa “kompresjonsklær”. Eller som det heter på godt norsk: Pølseskinn!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg sa dekke til, ikke fremheve!!

 

Altså hallo? Det føles som at skjorta går gjennom huden! Jeg burde sjekket merkelappen nøyere, for hvis denne er Large må det seriøst være snakk om treningstøy til marssvin.

Sånn atte… Da får jeg vel bare gjøre som bloggere flest da: Suge inn magen, late som ingenting og posere til den store gullmedaljen 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

/ Jommen sa jeg inspirasjon.. 😉

* Følg Pølsehjerte på Facebook *

12 kommentarer
    1. Haha det nederste bilde! Kjøpte selv en sånn kompresjons tights til trening en gang for 2 år siden, og den ble også brukt en gang for 2 år siden. Ikke noe behagelig det der, og slettes ikke nødvendig! Jeg trasker av gårde på trening i klærne jeg for på dans i som tenåring.. hvorfor ikke? Enkelt og greit! Her gjøres det klart til farsdagsfeiring med pappa’s favoritt rett i ovnen og Håndball kamp på skjermen!
      Ha en fortsatt kjempe fin farsdag, det regner jeg med du absolutt har du fortjent!

    2. Ha ha ha – fantastisk! 😂
      D nederste bildet var episk👍👏
      Når d gjelder kjøpet -Been there – done that😩

    3. Fantastisk morsomt 😂 😂 😂
      Både tekst og bilder, særlig det
      siste bilde. Makan til ekstrem
      Inntrekking av magen har jeg ikke sett
      før😂😂😂
      Fortsatt god Farsdag👍😊👍

    4. Jeg hiver meg også på at det nederste bildet var vittig;oD Ha en flott farsdag videre:-) <")>>>>-<

    5. Ja, hva skulle vi gjort uten Photoshop?? 🙂 Slapp av. Kikk rundt deg hva folk går i! Og bær den med stolthet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg