Kinokveld med gutta

I kveld skal jeg faktisk på kino. Med andre menn. Uten damer eller barn. Halleluja! Det høres kanskje ikke ut som noe stort, men i en travel småbarnshverdag er det faktisk overraskende vanskelig å komme seg ut døra og finne på andre ting i blant.

Man tenker at man skal få til noe, men så blir det liksom ikke noe av. Og de gangene man møtes, er det kjempetrivelig og alle blir enige om at man skal begynne med faste pokerkvelder og kino annen hver uke og det er ikke måte på, men så… tja.. litt sånn sliten etter en lang uke da. Syke barn. Må jobbe. Kan ikke ditt, kan ikke datt, og så koker det bort i kålen.

Men i kveld er det altså endelig duket for bacon snacks og action. Valget falt på Doctor Strange med den alltids suverene Benedict Cumberbatch i hovedrollen, så nå gleder han far seg stort!

At filmen ikke starter før 21.30, hvilket selvfølgelig medfører en viss fare for at jeg kommer til å sovne underveis, er det ingen som tenker på. For ved nærmere ettertanke, om jeg kan få to timer uavbrutt søvn i et kinosete, er det minst like bra som den beste film. Så uansett hvordan dette går, snakker vi vinn-vinn 😀

Håper selvfølgelig at filmen skal klare å holde meg våken, men jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at så snart jeg har helt fri fra barn og ingen Christina som sitter og drar meg i skjorta og spør “Hvem er han?”, “Hva skjedde nå?” hvert 5. minutt, er det en reell sjanse for at jeg sovner med en bacon snacks i munnviken halvveis ut i filmen, haha!

 

Happy face in popcorn with bucket on head watching 3D movie and drinking soda

 

/ God film, god natt 😉

* Følg Filmhjerte på Facebook *

4 kommentarer
    1. Så uendelig stusselig!! Hva skjer med folk når de får barn? Er det virkelig vanlig å være sååå sliten? Uff, kos deg på kino:)

    2. Flisespikker ass, haha. Skal vel teknisk sett være bacon snacks, skal det ikke? Samma kan det værra, godt bar det uansett.

      Japp, veldig kul, annerledes og sær film 😉 Klassisk Marvel

    3. Sånn atte… noe sier meg at du ikke har egne barn? I så fall har du ikke stemmerett 😉 Men jo, det sosiale livet utenfor husets fire blir ganske stusselig de første par årene med to små i hus. You’ll see 😉 Derfor blir det ekstra trivelig de gangene man faktisk kommer seg på kino, hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg