Den ultimate farsdagsgaven

Farsdagen nærmer seg, men hva gir du en mann som har alt? Denne gaven kan ikke slå feil 🙂

/ sponset innlegg

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Farsdag er en merkelig hedersdag, for den har det med å bli glemt. Morsdag er liksom helt på høyde med julaften, men farsdag er det liksom ikke så farlig med. Det synes jeg er utrolig urettferdig, for vi fedre fortjener en dag med litt klapp på skulderen vi også 🙂

Men de gangene man faktisk får gaver på farsdagen, er det gjerne de samme upersonlige greiene, kjøpt bare for å kjøpe noe. Sokker, slips, silkeboksershorts, pysj, tøfler og flere sokker.

Ikke at det er noe galt med det altså, det er bare ikke sånn kjempespennende å få dress-sokker for tredje året på rad. Da tar jeg mye heller en tegning fra barna eller en hjemmelaget vaffel, om den så smaker zalo og oppvaskvann 🙂

For hvis man først skal kjøpe en gave, hvorfor ikke gjøre noe litt mer personlig? Vi menn får kanskje ta selvkritikk for at vi ikke er direkte enkle å lese når det gjelder hva vi ønsker oss, og ikke snakker vi spesielt høyt om det heller. Men nå slipper du å være tankeleser for å kjøpe nøyaktig det far i huset ønsker seg. For det trenger ikke være komplisert å kjøpe noe fint og personlig, det kan også gjøres på 1-2-3!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Personlig gavekort – Den ultimate farsdagsgaven!

Ved å gjøre gavekort til noe personlig, har nemlig Dittgavekort.no tatt det tradisjonelle gavekortet til et helt nytt nivå! Brått er det en gave som ikke bare er kreativ, personlig og hyggelig å gi bort, men også kjempestas å få 🙂

Gavekortet lager du raskt på nettsidene deres, der du enkelt laster inn et personlig bilde (f. eks favorittlaget hans, familien på tur, far i båten, barna på hytta etc), så lader du det med valgfritt beløp, og på 1-2-3 er gavekortet på vei i posten!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Kortet i seg selv er en søt liten sak som, selv når det er tomt, kan brukes som for eksempel tag på kofferten eller lignende. Selv har jeg funnet ut at gavekortet funker utmerket som betalingskort i muffinsbutikken til barna. De synes det er kjempestas at pappa kan betale med et personlig “bankkort”, og jeg synes det er helt greit å bruke et tomt gavekort fremfor ekte visakort, som har det med å plutselig bli borte 😉

Smart, ikke sant? Personlig gavekort er en kul og kreativ gave å gi bort, og en kjempefin gave å få.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Klar for å shoppe!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En muffins med pistasj og blåbær? Det blir 100 000 kroner.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hyggelig å lage, fint å få 🙂

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Øy, ikke glem farsdagen i år 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ka-ching!

 

Helt supert for deg som ønsker å gi den perfekte gaven til far i huset, uten behov for å være verken tankeleser eller synsk. For når alt kommer til alt, så er det jo ingen som vet bedre hva far ønsker seg, enn far selv 😉

Bestill et personlig gavekort på under 2 minutter –> Gå til Dittgavekort.no

 

… og du? Husk Farsdagen, søndag 13. november. 😉

–> Sjekk ut Dittgavekort.no på Facebook <–

18 kommentarer
    1. Eg lager alltid hjemmelaget kort til min far på farsdagen hvert år. Så det blir det i år og, kanskje litt mer tøffere enn tidligere. Ikke helt tenkt på det akkurat., 😀

    2. Så hyggelig! Satser på at det blir hjemmelaget kort fra barna her også. Og gjerne et gavekort attåt, så far kan kjøpe seg litt badeskum og nye tøfler 😉

    3. Tøfler med skliknotter,om du gjentar splitthoppet på kjøkkenet :o/ Men hvilken underholding,for oss på klosteret ;o)

    4. Så morsomt at du skulle skrive om dette akkurat i dag! I dag morges hørte jeg på Gjesterommet-episoden hvor du og kona snakker om hvor ofte dere glemmer å bruke gavekort dere får 🙂 Kanskje lettere å huske å bruke med bildet av en glisende gullunge i lommeboka? 😉

    5. Og jeg mener faktisk dyre gaver på morsdag og farsdag er tull 🙂 Et hjemmelaget kort fra ungene, og en liten bukett roser (ja, jeg sa liten 🙂 får holde på DEN dagen, synes jeg. Også må vi jo ha kake da 🙂 Men ingen dyre gaver.

    6. Vi feirer ikke farsdag vi….. fordi våre 3 barn har burdag sånn rett etter hverandre på denne tiden. Og den enes bursdag havner ofte på farsdagen….
      Men vi feirer heller ikke morsdag da… så det er ingen urettferdighet i dette 😝

    7. Bukett med roser + kjøpekake = kjempedyrt, haha! Men altså, trenger ikke være mye på gavekortet da, si f.eks 100 kroner. Kan få mye fint for det uten at det blir for dyrt. Og kortet i seg selv er jo en liten gave 🙂

    8. Ja, ikke sant! Haha, er skikkelig fæl på å ikke bruke gavekort, men det er rett og slett ford jeg ofte glemmer det, eller fordi gavekortet er på noe sært som jeg tenker at jeg får bruke senere, slik som fot-spa eller noe. Et gavekort på et kjøpesenter er derimot nærmest som en pantelapp 😀

    9. Åja. Du tenker sånn du. Jeg tenkte på spenningen med å åpne gaven jeg. Det er mye vanskeligere å gjette seg til sokkene enn gavekortet 😉 Men for all del. Jeg kjøper ikke sokker. Blir som regel elektronikk 🙂

    10. Aaaah, sånn ja. Joa, men her er det bare å tenke Inception. Pakke i pakke i pakke. Til slutt et bittelite kort helt innerst 😉
      Velger også selv gadgets hvis frua ikke følger med, haha!

    11. Kan ikke du lage ønskeliste for enn mann til jul? Sliter sånn med å finne hva jeg skal kjøpe fra meg å ungene! Alt av pris :)?

    12. Gavekort styrer jeg alltid unna. 1 års frist og har du ikke brukt det innen da så er gaven tapt.
      Da hadde jeg heller lagt med cash.

      Og pappaer går vel ikke på kjøpesenter ? Pappaer handler – de shopper ikke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg