Lørdag kveld i et småbarnshjem

I går lå vi på sofaen med macen på fanget og så den siste, dagsferske episoden av Skam. Og jeg tenkte: Dette kan jeg relatere meg til. Jeg elsker Skam og jeg skjønner greia. Ja vel, så går vi kanskje ikke på videregående lenger, men dæven heller, alt dette føles relevant! Hipp hurra, jeg er fortsatt ung og litt kul.

I dag er et lørdag og mens alle de unge og kule er ute og fester, har vi satt av hele kvelden til å sortere arveklær og se på Skavlan i reprise.

… plutselig var man ikke fullt så ung og kul likevel 😉

 

 

/ Men du og du så mange fine strikkagensere!

* Følg Gæmlishjerte på Facebook *

9 kommentarer
    1. Hahaha! Klesbretting er helt rått!
      …æh, hvem er det jeg prøver å lure. Klesbretting suger lut. Men hey: Da får man i hvert fall ryddet litt, og sjekk ut den RAFFE pysjen! 😀

    2. Enig der, finnes nok av kjedelig husarbeid…
      Aldri feil å få rydda 😀 såsant man kommer igang er det håp, helt til man gir opp :’P
      Helt RÅ den pysjen ja !! Pysj er behagelig, så pysj er kult 😀

    3. Heisann! Takk for godt innlegg og viktig tema, noe jeg selvfølgelig har i tankene hver eneste dag. En veldig ømfintlig balansegang det der, og jeg tar dette med eksponering av barna veldig seriøst. Likevel blir det sikkert for mye for noen, men sammenlignet med hun du skriver om i saken håper og tror jeg at min eksponering av barna fremstår på den andre siden av skalaen for eksponering på blogg.

      Har jobbet aktivt med å sikre barnas anonymitet til en viss grad, både hva gjelder navn, info etc, for jeg ønsker ikke at MIN blogg skal bli en altfor stor del av deres liv, men som sagt: Vanskelig balansegang. Derfor hadde det vært interessant å høre hvordan du synes min måte å gjøre det på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg