Kjendisfest og trekant

I kveld var jeg på kjendisfest i Oslo og det endte med en skikkelig trekant… 😉

 

 

For i kveld har jeg vært på lanseringsfest i Oslo for boka til Espen Hilton. Absolutt verdt en tur til Oslo for å se Espen skinne på scenen, høre litt mer om hans historie og selvfølgelig skaffe meg en signert bok. Så nå er jeg supergira på å gå i gang med boka, som jeg har blitt fortalt er Norges aller første selfie-bok med hele hans historie fra mobbeoffer til toppblogger.

Ikke bare det, men jeg har jaggu klart å kapre to sider med spalteplass i den også, haha!

 

The man of the hour, Mr. Espen Hilton 🙂

 

 

Dessuten fikk jeg hilst på en av mine favorittpersoner, Kristin “StyleConnection” Gjelsvik og møtt gubben hennes for første gang (fy flate for en trivelig fyr!). Men småsyk og edru som jeg var, kjente jeg at det var greit å ta kvelden tidlig. Ingen grunn til å feste natten lang når man tross alt har verdens kjedeligste kjøretur (Oslo-Larvik) foran seg.

På vei til bilen gikk jeg tilfeldigvis forbi en bokbutikk og så at boka til Sophie Elise endelig har kommet ut også, så da kjøpte jeg like godt den óg.

Så mens resten av kjendiseliten og alle de kule partyløvene skåler i gratis champagne og gjør fiskemunn til kameraet, skal jeg ta meg en kopp te, kanskje et lite rundstykke, krølle meg ned i dyna og nyte en fresk trekant med Espen Hilton og Sophie Elise på sengekanten.

Håper ikke Bukkene Bruse blir sjalu for at jeg leser noe annet for en kveld 😉

 

 

/ Let´s get it ooooon <3

* Følg Bokhjerte på Facebook *

P.S. Denne teksten er ikke sponset, jeg har betalt for begge bøkene sjæl 😉

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg