Dagens gullkorn – Ballongen

Muffins til frokost og haraball til kvelds, i går var det feiring og full pinne hele dagen lang. Men for en overivrig 4-åring kan det visst være litt vanskelig å innse når festen er slutt. Enten det eller så var han rett og slett bare ruset på sukker da han skulle legge seg..

Vi rakk såvidt å åpne den første boka før han begynte å gjespe og signalisere at det var på tide å parkere hesten for dagen. Hodet kræsjet ned i puta og jeg hadde ikke så mye som skrudd av lyset, før han begynte å puste som en flodhest. Men hjernen hans var nok fortsatt på fest, for da jeg lente meg inn for å si natta…

– “Natta da, plut-“

– “Åh!” ropte han sjokkert.

– “Hva er det, hva er det?” skvatt jeg til.

– “Å ja, det er deg” sa han og pustet lettet ut, før han fortsatte:

– “Jeg trodde du var en ballong.”

 

Deretter sovnet han tvert 🙂

 

 

/ Mindre kake neste gang 😉

* Følg Ballonghjerte på Facebook *

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg