Høy som et fjell og plutselig far

Tenk at det er 2 år siden jeg prøvde lystgass for første gang. Da jordmor gikk ut av rommet og far så sitt snitt til å ta et sniff. 30 sekunder med raveparty og plutselig tilbake på fødeavdelingen igjen.

2 år siden jeg betalte skjorta for en elendig porsjon pastasalat, bare for å bli avbrutt midt i måltidet av noen som banket på livets dør.

2 år siden jeg leverte inn en hvalross og fikk en baby i retur.

Og her sitter vi nå og spiser muffins på sengekanten og synger hurra meg rundt og venter på gjester. For deg! Deg, du lille bolle, som sjekket inn på livets facebook for bare to små år siden. Og jeg tenker i blant at du fortsatt er en liten baby og at du ikke skjønner stort av alt som foregår rundt deg, men du forstår. Jeg så det nok når vi overrasket deg med gaver, muffins og ballonger på senga i dag. Stolt som en hane og glad som en laks.

Og dette er bare starten, for hele denne dagen har vi satt av til å feire deg. Ingenting annet, bare deg og kaker. Ingen dårlig søndag, det 😉

Så gratulerer med dagen, lille snupp, i dag blir det Marcus og Martinus på repeat 😉

 

 

/ Hipp hipp!!

* Følg Bursdagshjerte på Facebook *

14 kommentarer

Siste innlegg