Jeg fordømmer deg

Du som fortalte meg at det var tilbud på smågodt, da jeg sa jeg var fysen på melkesjokolade. Ekte melkesjokolade.

For når man blir det, så er det jo bare melkesjokolade som gjelder. Det vet du vel. Så hvorfor måtte du nevne smågodtet?

Jeg stolte på deg og tenkte: Jeg kjøper bare en liten pose, det vil jo hjelpe. Dessuten blir det ikke så mye.

Men det gjorde det. Det blir alltid det. Mye mer enn en sjokolade. Kunne du ikke bare bedt meg ta min sjokolade og gå, uten så mye som en gummikrokodille?

For jeg hadde jo egentlig ikke noe lyst på smågodt, men jeg lot meg friste og nå krymper den kjempestore posen hver gang jeg ser på den, og jeg føler jeg meg hundre ganger mer uggen enn da jeg først dro på butikken og jeg har spist så mye som jeg aldri skulle spist og jeg vil aldri hverken se eller smake smågodt noensinne igjen!

Og dessuten…

Jeg har fortsatt lyst på melkesjokolade.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

/ Det er lov å la seg friste lure 😉

* Følg Krokodillehjerte på Facebook *

20 kommentarer

Siste innlegg