Å herregud, jeg har blitt kjendis!

Vel vel vel, mine damer og herrer, så har det altså skjedd: Jeg har blitt tatt opp i de fine herrers kretser. Der de vakre kvinner vanker og champagnen flyter som Numedalslågen. Der selvbruningskremen er viktigere enn vann og trutmunnen står høyt i kurs. For jeg har blitt kjendis!

 

 

Det viser seg nemlig at jeg har blitt nominert til den prestisjetunge prisen “Årets Blogger” av Se & Hør! Med nominasjonen følger en eksklusiv invitasjon til årets kjendisgalla i november, som igjen betyr at jeg har rykket opp til de flotte fruers kretser. Ikke lenger bare en overtrøtt joggebukse fra Larvik, men nå en dekadent herremann med rett til å se ned på andre. Som jeg selvfølgelig kommer til å gjøre nå som jeg har blitt storkar 😉

Bah, hva er det jeg babler om?! Samma det, jeg er bare så vanvittig stolt og overgira over å ha blitt nominert til denne prisen! Midt blant vakre kjendiser og hestehår, har det plutselig ramlet inn en skjeggete og overtrøtt pappablogger! Ikke er jeg kjendis, ikke er jeg spesielt pen, ikke har jeg verken trutmunn eller pupper, og kanskje derfor er jeg ekstra glad for denne nominasjonen. Den har ikke kommet av at jeg har mast på dere om å stemme på meg eller noe i den gata, det har bare skjedd. Og det er helt rått!

Men hvordan i all verden jeg skal klare å stikke av med prisen? For i selskap med blant annet Caroline Berg Eriksen og Sophie Elise, føler jeg meg brått som en blind hest med tre bein. Men tenk så kult om det hadde gått! Løfte pokalen høyt til værs foran en sal full av vakre og velkledde kjendiser, som alle sitter og tenker: “Pappahjerte… hvem faen er det?”

Så hvis du har lyst til å hjelpe meg med bragden å rappe gullkalven, må du stemme på yours truly. Jeg blir evig takknemlig for hver eneste stemme som tikker inn! Legg gjerne igjen en highfive i kommentarfeltet her etter at du har stemt, så skal du selvfølgelig få en highfive tilbake!

–> Klikk her og stem på “Årets blogger” 🙂

 

/ I´d like to thank gaaaad, djisus kraist and ma biutiful wajf!

* Følg Kjendishjerte på Facebook *

143 kommentarer

Siste innlegg