It started with a kiss

Det første jeg kjente da jeg våknet i dag, var et kyss på kinnet. Jeg vet ikke hvorfor, men plutselig var det bare der.

Før jeg rakk å få opp øynene, og helt spontant. Et lite suss på kinnet. Fra 4-åringen. Uvisst hvorfor, men han må vel bare ha vært glad og fornøyd og klar for en ny dag. Jeg så på klokka, den var 09.00…

09.00!! Nesten 9 timers søvn og en suss på kinnet, hvorfor kan ikke hver dag starte sånn? 🙂

Vi har fortsatt ingen plan for hva vi skal finne på i dag, men med en start som dette, må det både lommetyver og tordenvær til for at ikke denne dagen skal bli bra. Og jeg vet om en som skal få en stooor is til lunsj 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

/ Ha ein strålande dag, med eller uten suss på kinnet

* Følg 9-timershjerte på Facebook *

10 kommentarer
    1. For en fantastisk start på dagen!
      jeg hadde en nesten like bra da: hørte det tusla ute i gangen ved fem-tiden, og sukket, strakte på meg, fordi jeg regnet med at “noen” skulle på do. For så å stå opp. Og begge deler trengs det foreldrehjelp til. Men NEI!!! Lilletusla gikk på do selv. Jeg hørte det skratsjet da nattbleien (som er den eneste gjenlevende) ble fjernet, og hørte at hun hulket litt, fordi hun er litt mørkredd. Så jeg stod opp likevel og roste henne fordi hun var så flink og gikk på do alene. Hun ga meg en klem, og tuslet tilbake til senga, hvor hun valgte å oppholde seg i tre kvarter til!!! HVA SKJER!!!
      Fortsatt god ferie og mye is til dere!

    2. Hmmm.. må være noe med Spania. Her ble vi vekka av en kokkaløs(smokkeløs) pia kl 4 ett-eller-anna.. også plutselig kom storebror inn, jeg trodde det var midt på natta men nei, da var kl. 07.50 og far i huset lå fortsatt og sov. Han begynner på jobb kl 0700 på andre sida av byn.. flott.. da ble det bil på han og eeeevig lange bussturer på mor og ongan. TJOHOOO!!

    3. Haha! Alltid fint å skulle hjelpe til midt på natten når man selv er trøtt som en rumpepinne. Har skjedd at jeg først hjelper plutten på do, så skal jeg bare tisse selv, men sovner mens jeg sitter der 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg