Gjesterommet er tilbake!

Hurra, vi er tilbake på luften!!

 

Tonight Show (Retro Microphone In Spotlight Against Wall Of Speakers)

 

For etter en historisk lang sommerferie, har frua og jeg endelig klart å somle oss til å skru på opptaksutstyr og full baluba for å spille inn høstens første episode av podcasten vår: Gjesterommet!

For dere som ikke kjenner til podcasten fra før, så er den noe så lettbeint og trivelig som en kaffepause med frua og meg. Vi snakker litt om løst og fast, forteller gamle røvere og deler historier vi kanskje ikke engang har fortalt hverandre før.

Til dere som har hørt på podcasten tidligere: Tusen takk til alle som har mast på oss om å legge ut nye episoder. Det er utrolig hyggelig å få meldinger fra så mange av dere og det gir oss selvfølgelig et ekstra spark i hekken for å komme i gang med jevnlige episoder 😉

Men først, la oss sparke i gang høstens første episode!

Denne gangen tar vi for oss de 10 vanligste grunnene til at parforhold går dukken etter sommerferien, men det blir også litt om den gangen jeg fikk et ublidt møte meg egyptiske kyllingboller. I tillegg til det blir det litt om hestejenter, ildere og bittelitt om apepenis. Kort sagt: Et herlig potpurri av rariteter. Enjoy! 🙂

Trykk på bildet under

 

 

Likte du dette? –> Følg Gjesterommet på Facebook

P.S. Legg gjerne igjen spørsmål i kommentarfeltet som vi kan lese opp live på neste sending 🙂

7 kommentarer
    1. Hei! Jeg har ventet leenge på dette her å gleder meg allerede til å høre gjennom 🙂 Men, vanligvis har jeg lastet det ned via “podkaster” appen på mobilen ( har iphone) og nå finner jeg ikke den nyeste episoden.. Kommer den til å bli lagt til der eller?

    2. Etter masse om og men rotet jeg meg endelig til å høre på podcast’n idag og med episode Nr 1 og 2 gikk tida på tredemølla overraskende lett ! Selv om det kanskje så litt dumt ut å smile for seg selv :p Har uten tvil funnet ny underholdning under treninga nå ! 🙂

    3. Endelig 🙂 det har jeg venta lenge på. 🙂 jippi! Håper dere fortsetter med podcasten lenge, er så gøy å høre på 🙂

    4. Herregud, for et herlig par dere er! Jeg får følelsen av at jeg hører på to komikere når jeg hører på dere, og det er bare så hysterisk morsomt. Særlig fordi jeg kjenner meg SÅ igjen. Ja takk til flere slike 😀

    5. Nei, dette var ordentlig morsomt. Jeg har snart sett alle episodene deres, og gleder meg stort til neste 🙂 Særlig spent på å høre bryllupsplanene!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg