40 000!!

Endelig er dagen her!!

I dag våknet jeg nemlig opp til det fantastiske tallet jeg har ventet på så utrolig lenge. For endelig har bloggen rundet vanvittige 40 000 følgere på facebook!!

 

 

Og det gjør meg så utrolig stolt og glad at jeg blir helt tullerusk! Tenk deg det – 40 000! Ullevål Stadion tar bare 28 000 på det meste, så da er det enda 12 000 igjen å gå på. Det er faktisk helt ellevilt.

Og med ytterligere 25 000 på Instagram og 11 000 på Snapchat, begynner det plutselig å bli et aldri så lite samfunn av folk. Hah, det var en besnærende tanke. En liten by bestående utelukkende av pappalieberes. Dæven døtte, det er et sted jeg kunne tenkt meg å bo. Da hadde det blitt mye high fives, for å si det sånn 🙂

 

Typical landscapes and authentic Catalan cozy streets in cities of Spain.Catalonia.

Velkommen til Pappaville – der livet er godt og ingen koker kolje.

 

Tenk deg det, min egen by med folk. Da hadde det vært lovpålagt taco hver eneste fredag. Og alle katteeiere måtte pukke opp etter katten sin. Og i hvert hus skulle det finnes maskiner som produserte ferdigstekt bacon og iskaffe 24 timer i døgnet. Kokt kolje? Forbudt! Jazz? Forbudt! Millionlønn til alle barnehageansatte og havutsikt for alle. Gratis kino for alle på søndager og melkesjokolade skulle vært like sunt som brokkoli. Må jo være lov å drømme 😉

Men selv om jeg er utrolig stolt av meg selv i dag, må jeg ta et øyeblikk til å takke deg. For uten deg hadde ikke dette vært mulig. Men takket være deg, kan jeg få gjøre det jeg elsker hver eneste dag. Visste du forresten at jeg er den eneste mannen i Norge som lever av å blogge? Den eneste hanen som har karret seg til en fast plass på topplisten sammen med en hel gjeng med høner.

Og det til tross for at jeg verken er 16, jente eller fylt med reservedeler av plast. Jeg spiller verken på sex, dramatikk, intriger eller annet fjas. Jeg er bare meg sjæl. En ganske uflid kis med poser under øynene og julemat på magen. Og det er tydeligvis godt nok for deg. Og for det takker jeg deg, du vakre, fantastiske leser. Men klart, jeg har jo noe de andre ikke har da. Verdens kuleste små apekatter og et stykk kvinne det er umulig å ikke bli glad i.

 

 

Så ja, takk! Denne fantastiske milepælen skal selvfølgelig feires med bonustaco i kveld, men frem til da skal vi bare leke med barna, tulle med Teo, ta en tur på hytta og nyte søndagen slik søndager nytes best.

 

 

 

/ 40 000 high fives! 🙂

Les også: “Morgenstund på fortauskanten”

* Følg Blogghjerte på Facebook *

24 kommentarer
    1. Bare elsker bloggen din 😊kjempe deilig å kjenne det røsker i smile båndene 😊keep up the good work🖒🖒
      Hilsen mamma hjerte 46

    2. Gratulerer så mye med 40K følgere! 😄 Fantastisk 😄 Må bare få si at jeg elsker bloggen din og er innom i alle fall en gang om dagen! Smilet sitter løst og jeg må bare le av alle de morsomme tingene du skriver om!!😂 Lykke til videre 😄

    3. Straks det popper opp på fb at pappahjerte har nytt innlegg så er det inn å lese med en gang 🙂
      Snart 50 år og venter første barnebarn. Liker det at du/dere ikke er av de som pakker inn i bomull og lar barn være barn 🙂 Tur i skog/mark, padleturer osv osv 😀
      Er så godt å se at ikke alle er bitt av de nye trendene med ungene og behandler dem som glass.
      Keep up the good work both of you 😀

    4. Jeg vil også gjerne bo i byen din, mest på grunn av at jeg er barnehage ansatt! 😊 Det andre blir bare en bonus 😁 *highfive*

    5. Hipp hurra🇳🇴🇳🇴 Du treffer en nerve hos folk, både unge og gamle☺️👏👏 Gratulerer🌻🌻🌻

    6. Gratulerer så mye det er fantatisk å lese alle dine blogginnlegg👍☺☺ du er en morsom fyr liker deg veldig godt for all den kjekke humoren din 😂😂😂😂 keep up the good work man🎖👏👏👏👏

    7. Gratulerer så mye med 40000 følgere.
      Du fortjener vær eneste en av dem.
      Digger å lese bloggen din. Er alltid godt å lese
      dine skråblikk, på hverdagens opp og
      nedturer. Har ledd godt, mang en gang.
      Gleder meg allerede til neste innlegg.

    8. Weys, gratulerer!! Og ikke overraskende i det hele tatt 🙂 Well done 🙂
      Og du, si fra når det er ledig bolig i Pappaville, for dit vil jeg gjerne flytte. Pappahjertehumor, sjokolade er sunt og millionlønn for meg som jobber i barnehage, det høres heeeelt fabelaktig ut ❤ Og sist, men ikke minst, så kan jeg se for meg at det er jul nesten hele året der? Sånn bortsett fra når det er juli. For LITT sommer må vi jo ha 🙂

    9. Hupps, glemte helt å ha med julen!!! Bah, det er jo superviktig. Obligatorisk julemusikk fra 15 oktober til 24 desember, men så er det slutt. Ikke noe i romjulen. Da er det kun lov med småkaker og kaffi 😉

    10. Så du spiller ikke på sex nei… Hmmm…? Så det innlegget du hadde for en stund siden som viste stumpen din da du tok en selfie på badet… Hmmm, nei da så… Spiller ikke på sex du lissom…Hehe!!
      Bare tuller med deg… Hehe
      Gratulerer så mye med 40K!! Helt fortjent…
      //High 5!!

    11. Gratulerer! Vel fortjent at du får all den oppmerksomheten du får. Du og kona di er nok de mest underholdende bloggerne i denne store bloggverdenen.
      Las forøvrig denne bloggposten for noen dager siden, og i natt drømte jeg at du og kona di egentlig var separert, og at dere latet som at dere er sammen for å ikke miste lesere. Var så sikker på at drømmen var reel, så gikk innom bloggen nå for å lese det innlegget der du innrømmet at dere hadde levd på en løyn. Bra at det ikke var ekte, for dere to virker som et drømmepar! Tjohei.

    12. Hahahaha!! 😀
      Selv drømte jeg i natt at fjerde etasje hos Handelshøyskolen BI var bygget helt skrått, så alle som var der måtte klamre seg fast til bakken for å ikke skli bort.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg