Mr. Snappy bitch

Å herregud, så snappy man blir uten mat!

I dag skulle jeg nemlig til legen for å ta ei litta blodprøve etter levering i barnehagen. I den anledning måtte jeg faste frem til klokken ti. Helt greit det, tenkte jeg, jeg klarer meg da fint uten mat noen timer.

Oh lord!

Du vet den snickers-reklamen med folk som blir helt diva hvis de blir litt sultne? You´re not you when you´re hungry, eller hva det heter. Vel.. Det stemmer.

I hele dag har jeg gått rundt som en tikkende bombe og ALT har vært feil. Det der er feil, men faen til det da, og hva er det nå da?!?! Innså vel selv hvor ille det var, da jeg sto på kjøkkenet tidligere i dag og Christina ropte på meg fra stua og spurte om jeg kunne ta med to glass biola til ungene, og min første reaksjon var:

– “Aaaargh! Seriøst?! Det var da vakent til mas, men ja vel, GREIT!”

 

Resigned handsome guy hitting the floor

Helle oppi TO glass med melk? Hvorfor straffer du meg, Gud?!

 

Og da lillesnuppa mistet en pastill som ble fast i bilsetet slik at pappa ikke klarte å fiske den ute, ja nei da var vi bare 2-3 sekunder unna dommedag og ragnarok.

Men nå er jeg endelig ferdig hos legen og har fått i meg en liten skive, noen gulrøtter og en stoooor slurk saft, så nå kan fredagen endelig begynne! Og i dag er det intet mindre enn taaaacoooofreeeedaaaag, så da tror jeg vi bare fyrer av en skikkelig high five og sier GOD HELG!

 

 

/ Hilsen brødskive med syltetøy og peanøttsmør gjorde susen gitt 😉

Heng ut med Pappahjerte på Snapchat og Følg Peanøttsmørhjerte på Facebook

8 kommentarer
    1. Hahah know the feel! Det er det verste å være Hangry altså.. bare noen ser på deg på en spesiell måte så er det dommedag 😂

    2. Hahaha! Jeg våknet til å ha forsovet meg, og alt pålegget mitt hadde blitt dårlig, så jeg måtte dra på jobb uten mat i det hele tatt. Var ganske deilig når vi fikk spandert buffet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg