Sykt sexy og digg kropp

Jeg har alltid hatt klare tanker om hva jeg ser etter i en jente, men noen ting endrer seg kanskje litt med alderen.. 😉

 

 

For jeg husker da vi var yngre og snakket om hvordan drømmedama skulle være. Et meget aktuelt tema for våryre tenåringer, men den gangen var det bare to parametere i spill: Utseende og personlighet. Og personlighet tapte stort.

Jo eldre man ble, dess viktigere ble personlighet, men aldri mer enn 50/50. Selv husker jeg at jeg tenkte veldig mye på saken og landet på den perfekt kombinasjonen. 30 % personlighet, 70 % kropp og utseende. For joda, det er jo fint at hun kan prate for seg og åpne en dør, men hvis hun ikke er sjukt sexy og har digg kropp, vil det jo aldri fungere i lengden!

Men så blir man litt eldre, og innser at det muligens er andre ting som også betyr litt. Det slo meg egentlig ikke før vi var på søndagstur i går og jeg så Christina i et helt nytt lys. Jeg vet ikke om det var på grunn av det gode været eller hva det var, men plutselig følte jeg meg liksom litt nyforelsket og begynte å tenke over alle de tingene jeg elsker ved henne, som man kanskje ikke ville tenkt over da man var 14.

Slik som at hun liker å stelle på graven til sine besteforeldre. Det er en kvalitet som sier mye om et menneske. Jeg er ikke så god på sånt, Christina er det. Dessuten er hun empatisk, kul og selvironisk. Rett og slett en person jeg gleder meg skikkelig til å dele resten av livet med.

Selvfølgelig synes jeg også at hun er smart, morsom, pen og alt det der, men kanskje viktigst av alt: Hun er en fantastisk mor! Streng når det trengs, rettferdig, leken og omsorgsfull. Og tenk at det skulle bli den kvaliteten jeg setter kanskje aller høyest! Kanskje til og med foran sykt sexy og digg kropp. Rart hvordan ting forandrer seg…

Kanskje like greit 😉

 

A mor ute og luker og fikser opp.

 

Mens resten av oss venter 🙂

 

Hu der ass 🙂

 

/ Love ju, beib!

Sjekk ut bloggen til kjerringa –> Kona til 🙂

17 kommentarer
    1. Høyre side av veien? Det der må dere øve dere litt på, kanskje på tide med litt trygg trafikk for store og små? (Og ja, jeg ser at det også er en småttis på sykkel foran som vi alle vet skal ligge til høyre sånn egentlig.)

    2. “kona til” er fantastisk på alle måter, knall dame 🙂 Du er så skjønn og skriver så godt. Også har dere jo skapt verdens vakreste bukett sammen, en av hver farge;) Hverdagsmagi

    3. Men hun har jo sykt sexy og digg kropp?!!! 😀 I alle fall i følge den-virkelige-verden-parameteret, som blant annet handler om hva som er tilgjengelig (og ikke minst – oppnåelig), og som jo er det man må måle etter! Dette er du helt sikkert enig i, bare tenkte at det måtte spesifiseres 😉 Heia dere!

    4. Da jeg var yngre ønsket jeg en pen en, som får meg til å se stilig ut. Nå vil jeg ha en robust og holdbar en, som følger med på notene uten å bli sur. Det er som med damer, som med gitarer, med andre ord.

    5. Jeg traff min mann da vi begge var i tenårene og vi har holdt sammen siden. Fire voksne unger senere og vi er fortsatt like forelsket. Det er liksom bare en mann som får det til å kile i magen når han entrer rommet. Det er kun en mann som får hjertet mitt til å slå kollbøtter når han ser meg dypt i øynene. Det ER mulig å være forelsket og elske sin ektefelle etter mer enn 40 år. Man må bare huske å stelle godt med den andre. Uttrykket; “Det ser alltid grønnere ut på den andre siden av gjerdet” betyr jo bare at man kanskje har glemt å vanne sin egen plen? Lykke til med din skjønne familie – måtte dere få et like langt og godt liv sammen som jeg og min mann har hatt til nå <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg