Dette gjorde dagen min!

Hahahaha, dette må jo være NM i perfekt plassering!

Men først, en rask forklaring: Som partnerblogger for Nettavisen/Side2 har jeg alltid reklame liggende på toppen av bloggen. Det er ikke jeg som styrer hva som dukker opp her, men for det aller meste er det reklame for solkrem, kjeks etc. Ofte treffer bannerannonsene skikkelig bra, som en bleiereklame når man skriver om bleier eller en forfriskende brus når det er strålende sol.

Andre ganger går det ikke like bra, og plutselig dukker det opp en reklame for en ny og fleskete burger på toppen av et innlegg om jogging og sommerkropp 😉

Og en sjelden gang i blant får man også helt fantastisk morsomme kombinasjoner!

Slik som da jeg gikk inn på bloggen til Christina sent i går kveld og oppdaget dette:

 

 

/ God helg da 😉

–> Sjekk ut bloggen til Vibrator-kona

* Følg Bruschettahjerte på Facebook *

6 kommentarer
    1. Er det ikke litt sånn at reklamen tilpasses brukeren? Altså at det kan dukke opp forskjellig reklame hos forskjellige lesere, alt etter hva man har søkt på de siste dagene? Isåfall har jo ikke denne reklamen noe med din fru å gjøre, men heller hvilke sider du har besøkt på pcen din de siste dagene 😬😉

    2. Haha! x-)
      Nei, ikke denne typen reklame. Det er en rekke ulike annonsører som veksles hver gang man går innom bloggen. Sånn type “native advertising” eller hva man kaller det, som du refererer til, er det derimot om man går inn på bloggen via mac/pc, men ikke fra mobil tror jeg.

      På toppen av bloggen min er det nå f.eks reklame for hagegjerder.

      Men sånn ellers: Godt tenkt, hahaha 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg