11. februar 1994

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå er jeg på skolen. Klokka: 12.45. Grete er mere forelsket i meg nå tror jeg. Nå lærer vi om energi (kropp). Her er et dikt (jeg har laget det selv):

DOEN!

En utedo står på marken blant busker og bær. Hvem vet, kanskje Frøken har vært der. Den lukter vondt og det er ikke tull. Den lukter som brent ull.

Stay Cool

Peter

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå har Grete, Silje slått opp. Vi hadde tenkt på det samme. Nå skal det bli slik:

Torgeir skal spørre Karianne. Jeg skal spørre Bente.

Stay Cool

Peter

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I dag var jeg og Espen i byen. Vi var på Mega Zone. Jeg kjøpte Kings lue. Etterpå var vi på McDonald å spiste big mac meny. Vi fikk brus i 0,4 liter beger. Jeg fikk påfyll to ganger altså drakk jeg 1,2 liter brus.

Jævelig dumt.

Stay Cool

 

Les mer fra –> Dagboka

* Følg Dagbokhjerte på Facebook *

10 kommentarer

Siste innlegg