5. februar 1994

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Peter + Grete = Sensurert.

I dag var jeg på seminar. Det var treigt. Vi ble jaget av KinaTown. Etter det var jeg og kuuule Anders (6B) sammen. Han sover over. I dag har jeg runnet Boat Duel (Nintendo). Jeg tror at Ole-A er forelsket i Grete. Anders har slått opp med Bente. Håvard er heller ikke sammen med Solveig.

Fortsettelse –>

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dette er Peter og Anders enige i:

Ole-A flørter med Grete og Bente!

Håkon P flørter med Bente og Solveig!

Sonja tror hu er noe!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Grete is Best in test!

 

Les mer fra –> Dagboka

* Følg Dagbokhjerte på Facebook *

8 kommentarer
    1. Hva er dine tanker om at dine barn også skal gjennom denne forferdelige fasen? Du må huske å kjøpe dagbøker til de ☺️

    2. De har ikke skoledagbøker lengre.. Knapt annet å oppdrive annet enn Topp, som nå er for jenter..

    3. Som ublu distributør av egen dagbok OG en av de første til å dele skammen fra dagboka i showet “Mortified” i Oslo må jeg si at jeg blir SUPERGLAD av å lese dagboka di (og kona di sin!)! Flere må åpne dagbøkene sine og dele! Det er jo så morsomt når man har fått “ironisk distanse” til alt som var så blodig alvorlig i ungdomstida!
      Share the shame!
      High5!

    4. Glad jeg ikke er Sonja.. men sånn bortsett fra det; haha!😂 (Spesielt det med å være “forelska” i fler samtidig, tror rekorden min var fire!) Takk og lov at den tida er over!!

    5. Haha, godt å høre 😀 Rimelig grusomt å dele alt, men siden det er over 20 år siden, går det såvidt. Men det stikker godt i flauemuskelen ja 😉

    6. Skulle ønske jeg levde nærmere garasjen til mamma og pappa slik at jeg kunne finne mine egne dagbøker fra tidlig 80-tall og oppover etter å ha lest ditt og “kona til” sine innlegg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg