Endelig i pocket – Vinn signert utgave!

Hurra! Endelig har boka mi kommet i pocketutgave og det feirer jeg med å lodde ut tre signerte kopier til tre heldige lesere 🙂

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Og lillesnupp bare: “Øøøh, jaha… hvor er jeg?”

 

Alt du trenger å gjøre er å legge igjen en highfive i kommentarfeltet OG e-postadresse, så er du med i trekningen. Vinnerne trekkes senere i uka og alle får hver sin signerte utgave av boka. Og jeg er ikke sånn fyr som bare skriver “Til deg, fra meg”, men gjerne skriver en hel side med fjas, slenger på en tegning etc, så det kan jo bli rett så artig 🙂

Det er selvfølgelig lov å ville vinne boka for noen andre enn seg selv, men det tar vi ev. når jeg sender deg en hyggelig gratulasjonsmail 😉

Teknisk sett har boka kommet på markedet for en god stund siden, men forlaget har aldri sendt meg noen utgaver av boka, men nå fikk jeg endelig mast meg til en liten boks. Jeg sa vel egentlig at bøkene skulle gå til barnebarn og den slags, men de folka der får kjøpe sine egne bøker 😉

Så sleng igjen en liten kommentar OG e-postadresse nå, så er du med i trekningen av signert lesestoff til sommeren 🙂

Lykke til, og ikke minst:

HIGH5!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

“Ikke ett ord om meg? Drittbok. Terningkast 1”

 

* Følg Pockethjerte på Facebook *

624 kommentarer

Siste innlegg