Erotikk og chilipepper

I blant får jeg gode ideer, i blant får jeg dårlige ideer. Da jeg tidligere denne uka kom på ideen om å spise kjempesterk chili og lese høyt fra en erotisk novelle, for å prøve å få opp temperaturen i heimen på en fredagskveld, så var det utvilsom en meget dårlig idé.

Men det er jo bare sånt man finner ut ved å prøve. Og det gjorde jeg.

Sånn gikk det…

(OBS: Advarer om voksne gloser.)

 

 

OBS: Det burde være unødvendig å si at dette ikke anbefales for noen. Selv små doser kan være skadelig, så ikke prøv dette hjemme!

Vi snakker da selvfølgelig om Mus i Drammen. Habanero kan du bare hive innpå 😉

P.S. Rett skal være rett: All honnør til forfatteren av det litterære mesterstykket: Mus i Drammen

Klar for mer videomoro? Slik gikk det da vi prøvde oss på en boks surströmming!

* Sees på Snap – Følg på Facebook *

17 kommentarer
    1. Jeg ler 😂 “jeg tror kanskje jeg skal sove i Drammen”😂 Tusen takk for at du tester ut slike ting, så slipper vi andre å tenke på det liksom 👍 Der er raust av deg 😉 Trodde kanskje du fikk nok etter surstrømningen, men chili med en twist var en artig bonus😂

    2. Fikk meg en latter nå. Har du sett han danske Claus som fikk kjendiser til å spise chili. Truls Svendsen spiste . Hærregud så crayzy.
      Godt jobbet. God helg.

    3. Ikke ofte jeg faktisk har ledd av disse chili spise filmene, men denne gangen måtte jeg gi meg over altså 🙂
      Det ansiktet når du faktisk begynte kjenne hvor sterk den chilien var og skulle lese samtidig.
      Cred for at ikke melk/fløte/youghurt ble skylt ned omentrent i samme sekund 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg