Veska er avslørt!

Mine damer og herrer: I går skjedde det! Jeg var oppe med lillesnupp på armen, da jeg plutselig hørte et hyl fra 1. etasje.

– “Men… i… TOPPRIS?!”

Jeg har aldri hørt Christina så glad, overrasket og oppspilt før. Og jeg skjønte: Mitt hemmelige veskeprosjekt er herved avslørt.

Hvis du ikke skjønner et kløyva ord av hva jeg skriver nå, så har jeg i helgen igangsatt et superhemmelig prosjekt, med det formål for øye å avsløre at kvinner på ingen måte har så god kontroll på innholdet i veska si som de hevder. Les det første innlegget: “Kjære Christina, IKKE les dette!”.

Jeg gjemte tre utvalgte gjenstander dypt nede i veska hennes og mistenkte at hun ikke ville finne dem på evigheter, men nå har det altså skjedd. Jeg var utrolig spent på hva som ville skje, hva hun ville oppdage først og hvordan hun ville reagere.

I veska hadde jeg plantet en toppris (hennes favorittsjokolade), en boks med kjeks og lekemark (hater mark) og sexy undertøy (ikke hennes størrelse, ikke hennes stil).

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Jeg hadde i utgangspunktet satt en tidsfrist på 48 timer for å bevise at kvinner ikke har snøring på hva som befinner seg i veska deres, men siden Christina ikke har brukt veska før i går, ble fristen forlenget. Og hun rakk det med god margin.

Sant å si og hadde jeg vel håpet at hun skulle oppdage undertøyet først og klikke i vinkel, men jeg burde jo kjent Christina såpass godt at hun selvfølgelig snuste opp topprisen først. Og reaksjonen lot selvfølgelig ikke vente på seg. Jeg skulle så gjerne ønske for din del, at du hadde vært en flue på veggen her i går, for den spontane reaksjonen hennes var så herlig.

Først vantro:

– “Men… i… TOPPRIS?!”

Deretter en slags forundret bekreftelse:

– “Jaha, hvor lenge har du ligget her da?”

Deretter en rekke med kritiske spørsmål:

– “Når kjøpte jeg denne?”

– “Kan jeg virkelig ha glemt en toppris i veska?”

– “Nei, her må det være noe galt..?”

Men så tilbake til forvirret bekreftelse:

– “Samme kan det være – Toppriiis!!”

 

Det neste hun fant var undertøyet og da kom det et par fy-ord som helt sikkert ikke trengs å gjengis i tekst 😉

Hun er dessverre såpass smart at hun skjønte at det var noe rart på ferde lenge før hun mistenkte noe som helst. Så begynte hun bare å le og klødde seg forvirret i hodet, helt frem til hun fant boksen med mark.

Da kom fy-ordene tilbake. Med renter!

 

 

Hold for øra, lillesnupp!

 

Konklusjon: Her blir jeg faktisk nødt til å spise mine egne ord og innrømme at Christina fant tingene imponerende fort. Irriterende fort. Hun innrømmet i etterkant at hun muligens allerede hadde vært oppi veska en gang eller to uten å finne noe, men likevel, imponerende.

MEN: Om dette skyldes at de faktisk har et system oppi der, eller om det rett og slett er kvinners vanvittige teft for sjokolade som slår til igjen, sier forskningen ingenting om. Jeg mistenker sistnevnte, for jeg seriøst at kvinner kan lukte sjokolade gjennom betong. Men det får bli en annen gang 😉

 

/ Bra jobba, min lille toppris :-*

Les det første innlegget: “Kjære Christina, IKKE les dette!”.

* Sees på Snap & Følg Topprishjerte på Facebook *

12 kommentarer
    1. Eeeehhh det eneste som svirrer i hodet mitt nå er hvorfor har en mann kvinneundertøy som ikke passer kjerringa si tilgjengelig? Alle har hver sine lyster asså hehe å full forståelse for at bokserene kan bli litt mye:)

    2. Hvorfor? Fordi du aldri vet når det plutselig ringer på døra her og noen lurer på om vi har noe ekstra undertøy til overs. Herregud, har ikke alle det? 😛
      Okei da, kjøpte det i butikken utelukkende for dette stuntet, haha!

    3. La oss bare si det sånn: Hvis vi noensinne klarer å somle oss til å gifte oss og hun går de lange skrittene opp mot alteret i kirken, men så står det en toppris der og venter isteden for meg, så vil hun ikke bli skuffet 😛 Haha!

    4. En utspekulert og velutviklet plan, du skal nå ha for forsøket! Men håper du nå har lært at du aldri skal tulle med en kvinnes veske 😉

    5. Ha ha. Der kan du se! Jeg skrev jo det når du la frem denne spøken. Ante meg at hun fant sjokoladen først.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg