Letekaos – oppdatering!

Kjære dagbok og dere tusener på tusener av herlige mennesker som følger den intense jakten på hva i rakkernpokkern Christina har endret på her hjemme: I dag gikk vi på en skikkelig smell.

For litt overivrig og glad for å komme seg ut på tur, takket jeg gladelig ja til en tur på hytta til svigers, helt uten å tenke på at jeg hadde hundrevis/tusenvis av tips fra dere lesere om hva jeg må sjekke ut hjemme. Må vel ærlig innrømme at jeg begynte å slite mentalt et sekund, etter å ha endevendt hver lille hybelkanin i huset, så tanken på en avslappende tur til trampoline og laksemiddag på hytta, var så absolutt på sin plass 😉

MEN, her kommer oppdatering: Jeg trooooor kanskje jeg vet hva det går i. På serr! Jeg kan ikke love noe, men jeg har en skikkelig god følelse. Flere av dere har tipset meg om det samme, og jeg tror kanskje vi er på sporet av noe virkelig stort nå. Problemet er jo selvfølgelig bare at jeg er på hytta og uten muligheter for å komme meg hjem. Tror ikke det går taxi, rutebuss eller dresin her ute heller, men så fort vi kommer hjem i morgen altså… Å herregud.

Jeg vil ikke si så mye om hva jeg tror det er, men la oss bare si at jeg er enig med dere som har sjekket snappene til Christina og tenkt at det kan være noe der. Hint: Smoothielaging. Men jeg kan ta feil. Og bare for å være på den sikre siden, har jeg skrevet opp en laaaang liste med alle deres forslag som jeg enda ikke har sjekket ut, og alle forslagene skal krysses av i morgen.

Uten å 100 % sikkert vite svaret enda, tror jeg absolutt at svaret ligger i området ommøblering/endring av noe i huset som jeg enten irriterer meg over eller har lovet å gjøre selv. Som en spiker som stikker opp og river opp sokkene til folk. Eller en ødelagt hylle eller i den gata, og da kan det være mye rart, for jeg lover jo å gjøre ting hver eneste dag (men gjør dem sjelden…).

Og en annen stor nyhet: Har akkurat bedt på mine knær til Christina og hun har gått med på at hvis jeg ikke finner ut av det i løpet av dagen i morgen, skal hun avsløre det. Kanskje. Det vil sikkert koste meg klippekort på Farris Bad, 150 timers ryggmassasje og en elefants vekt i sjokolade, men det er det verdt, for akkurat nå hadde jeg solgt plassen min i himmelen for et godt hint 😉

Men det får bli i morgen. Inntil da får jeg fortsette å mentalt se for meg huset og hva som kan være endret, svare på kommentarer og notere meg gode forslag.

Og selvfølgelig: En stooooor highfive til alle som deltar i jakten!! Lovnaden om en signert til tips som leder funn står fortsatt 🙂

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kanskje litt merkelig valg av bilde, men det eneste jeg hadde liggende på macen, haha! Forholdet vårt er IKKE så harmonisk akkurat nå 😉

 

Les fruas kliss nye innlegg i saken –> “Storm i et kjøkkenglass”

Les også tidligere innlegg: “Ser du noe nytt eller?”, “Oppdatering – noe er endret, men hva?”, “Kjære Christina, ikke les dette!”

/high5

* Følg jakten på Snapchat (Pappahjerte) og Følg Pappahjerte på Facebook *

32 kommentarer
    1. Fikset/kjøpt ny skuff til fryseskapet?
      Ryddet i fryseskapet så du slipper å bruke all din muskelkraft for å få lukket igjen skuffene?:D

    2. Har hun klippet plenen eller satt ut nye blomster kanskje? Har du kikket i hagen eller på terrassen om det kan være noe forandringer der? 😉

    3. Kanskje hun bare fant en måte å gjøre deg oppmerksom på tingenes tilstand? Tipper at du nå har en ganske nøyaktig liste over alle tingene du sier du har lovet å gjøre?

    4. Nix, har sjekket. Fortsatt bare barnas navn som har ståt der noen uker. Uvisst hvorfor egentlig, vi trenger jo ingen påminnelse om hva de heter… Folk x-)

    5. Hun har fikset skuffa i fryseskapet som sprakk da du var “litt” irritert over og ikke få den igjen.
      Hun har omorganisert fryseskuffene så det er lett og finne smoothieingrediensene. Fargekoordinert bærene, spinaten og brokkolien.
      Hun har flyttet de kule smoothieglassenr så de er lettere og få tak i.

    6. Kan hun ha skiftet doring?
      Merkelig forslag kanskje, men jeg skiftet doring her om dagen. Jeg var mektig stolt over egne håndverkerskills, men gubben la ikke merke til det en gang! Skuffa!

    7. Jeg tror det kan være den skuffen i fryseren som hun viste i en snap om smoothielagingen 😊 Spent på å høre svaret når du finner det ut/ hun sier hva det er!

    8. har hun klipt seg?:)
      Eller skiftet lyspære i en av lampene?
      Eller kanskje skiftet batteri i brannvarsleren? 😛 neeei, det fins vel ikke på kjøkkenet… hmm… har du kikket på kjøleskapsdøra? er noe tatt bort eller noe lagt til? 😀
      Spent på svar imorgen 🙂

    9. * nye bilder på veggen?
      * pyntegjenstand på veggen
      * ny dyne / pute
      * noe nytt i gangen? (Skohylle)
      * nye lamper?
      * nye gulvtepper?
      * ny duk??
      * ny sminke??

    10. Flyttet på keffetrakteren/kaffemaskinen for enklere tilgjengelighet kl 05 om morgenen (eller når d nå er barna våkner :-p )

    11. Å jaaaa, det er jeg også spent på! Tror seriøst du kan være inne på noe der! Men hvis det IKKE er den skuffen… nei da.
      Om jeg skulle satt penger på noe, ville jeg gjettet på at hun har ryddet/omorganisert fryseren på bakrommet. Gleder meg til å få sjekket 😀

    12. Vet du.. jeg tror du har rett! Jeg er sååå gira på å sjekke frysern, for jeg føler meg 95 % sikker på at det må være den! Tror ikke hun har fikset skuffen, men omorganisert og ryddet hele fryseren, for det kaoset der inne har irritert meg ganske lenge 😉

    13. Haha, elsker dramatikken 😀
      Njaaa, tror ikke det er noen av dem, men det kan være en lyspære et sted jeg ikke har tenkt på enda. Men hvor? Gleder meg til å sjekke hver eneste en, haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg