Stubbefritt fjes og glatte legger

Enten du er klar for å ta skjegget, få glatte legger eller begge – knallbra barbersaker trenger faktisk ikke koste skjorta!

/ sponset innlegg

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Jeg har aldri vært flink til å barbere meg jevnlig. Men etter at jeg lot skjegget gro tidligere i år, har jeg innsett at det er bedre å barbere seg, for det er noe med et rufsete helskjegg som får meg til å se ut som en helt vanlig huleboer.

Jeg merket også at skjegget førte til mindre sussing fra frua, så da var valget enkelt: Off you go, mister halvape!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

En annen ting med barbering er at i tillegg til å være relativt kjedelig, så er det jo grisedyrt! Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært i butikken, sett prisen på hyllekanten og tenkt: “Øøøh, fuck that, jeg lar det gro”.

Til nå har jeg derimot landet på at det er bedre å betale det hvite ut av øyet for gode barbersaker, fremfor å bruke billige engangshøvler som føles som å barbere seg med en sløv ostehøvel. Men nå finnes det endelig noe som kombinerer det beste av to verdener: Høy kvalitet og lav pris!

Løsningen heter Barbermesteren.no og er noe så genialt som knallgode barberhøvler til en billig penge!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Hvordan virker det?

Med Barbermesteren kan du enkelt spare hundrevis av kroner på barbering i måneden og hele opplegget er så enkelt som å hente posten 🙂

  • Gå inn på Barbermesteren.no og velg den høvelen som best passer deg og din lommebok.
     
  • Velkomstpakke kommer i posten i løpet av kort tid med ny høvel, blader og medlemsfordeler.
     
  • Nye blader kommer automatisk i posten. Hvor ofte du ønsker levering, velger du enkelt selv på nettsidene.
     
  • Kjenner du andre som også ønsker å spare hundrevis av kroner i måneden på barbering? Verv en venn, så får du bonuspoeng og velkomsttilbud til alle du verver.
     
  • Barbermesteren har ikke noe tro på verken bindingstid eller skjulte kostnader, så du står fritt til å melde deg ut når du vil uten gebyrer eller fotnoter i liten skrift.

Prøv da vel! 🙂

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

Og best av alt: Høvelen kan selvfølgelig brukes av både kvinner og menn 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

ELLEVILT VELKOMSTTILBUD!

Akkurat nå får alle mine lesere velkomstpakken med deres beste høvel “Mesteren” og 4 utskiftbare høvelhoder til en helt vill spesialpris! Prisen er i utgangspunktet bare 90 kroner, men ved bruk av rabattkoden pappahjerte får du velkomstpakken til 50 % + 30 % til!!

Altså snaue 30 kroner for barberhøvel + fire blader! Ingen skjulte kostnader, ikke noe tullball. Bare knallbra barbering til en latterlig billig penge.

–> Bestill velkomstpakken nå!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Så enten du ønsker et jevnlig stubbefritt gubbefjes i heimen eller glattbarberte legger til en billig penge –> Sjekk ut barbermesteren.no

/ Barber kroppen – ikke lommeboka 😉

* Sjekk ut Barbermesteren på Facebook *

12 kommentarer
    1. Hmmm.. Ja da prøver vi vel da 😉 bestilt!! Så vet jeg hvem som skal få høre det om dem ikke er bra 😉😂

    2. Tenker du på sånn skikkelig god gammeldags med livsfarlige blader og sånt? Haha, hadde ikke funket for et surrehue som meg. Hadde kuttet av meg hodet på første dagen 😀
      Men det ser litt kult ut med sånn foldekniv de bruker i skikkelige barbersalonger da 😉

    3. Endelig noen som gir Gillette litt konkurranse 😀 Utrolig irriterende å svi av mye penger på barbering! Har bestilt “Mesteren” og gleder meg til å prøve den! 🙂

    4. Varer rabattkoden enda? Skulle til å bestille, men finner ingen plass jeg kan skrive inn koden. Hjeelp

    5. Den funker vettu 🙂 Jeg fant den ved å først legge inn bestilling, men før du lager konto / lagrer adresse etc, trykket jeg på handlekurven og da kom den opp der inne 🙂
      Prøv det og rop ut om det ikke funker 🙂

    6. Takk, nå fikk jeg lagt den inn! Men jeg får -27,- i rabatt så sluttsummen blir 63,- da den originalt koster 90,-.

    7. Hei Caroline! Dersom du har forsøkt å legge inn bestilling tidligere og avbrutt ordren, registrerer systemet velkomstrabatten som brukt. Så nye bestillinger vil derfor ikke ha rabatten automatisk lagt inn. Men du skal naturligvis få rabatten, så dersom du tar kontakt med oss på [email protected], skal vi sørge for at du får full rabatt 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg