Surströmming-oppdatering!

Folkens, jeg har ikke bare én, men TO strålende nyheter!

Det var ikke med så rent lite nervøsitet i brallorna at jeg tidligere i dag annonserte at jeg er på leting etter det ypperste innen svensk jævelskap. Jeg er lei av å lure på hvordan det er å prøve Surströmming og selvfølgelig må jeg fange det hele på film.

Det tok ikke lang tid før hjulene begynte å rulle, og nå har jeg intet mindre enn TO strålende nyheter å by dere på!

1. Surströmming er postlagt og sendt! Har takket ja til to ulike bokser, så er vi sikret at minst én kommer frem. Har nemlig hørt at de har en uvane med å eksplodere under frakt, haha!

2. Hold deg fast: Christina har takket ja til å være med!! Ja, altså, kanskje ikke for å smake da, men hun skal i hvert fall bli med på film når herligheten åpnes. Det kommer til å bli helt rått! (pun intended).

Så da er det bare å krysse fingrene for at postvesenet leverer varene fort som bare rakkernpokkern, så blir det video og haraball. Gleder meg! Eller… nei. Virkelig ikke.

Men at det blir haraball? Utvilsomt 😉

 

Senior gentleman holding a rotten fish isolated on white background

 

Les det første innlegget: “Surströmming-challenge” og siste oppdatering: “En pakke har ankommet!”

* Sjekk ut Pappahjerte på Snapchat og Følg Pappahjerte på Facebook *

17 kommentarer

Siste innlegg