Kaker, appelsiner og bryllupsdag

“Fasan heller, han derre Jo Nesbø er faktisk irriterende flink!” var det eneste jeg rakk å tenke før jeg traff puta med et brak i går kveld.

Det er selvfølgelig litt kjedelig å legge seg gamlehjems-tidlig når man er på ferie, men det var derimot helt greit da jeg våknet av en lys våken plutt som lå og pirket meg i nesa. Sjekket klokka. Sovet 9 timer!!

Og for første gang på +/- 4 år, glemte jeg faktisk å drikke kaffe på kvisten, så denne dagen har absolutt potensialet til å bli noe virkelig stort.

Rimelig sikker på at plutten er helt enig i det, for dagen hans startet med litt eplejuice, før vi tasset ned til det lokale bakeriet for å kjøpe ferske baguetter og mini-muffins. Det er jo ferie, tross alt.

På veien fant vi også et appelsintre som bugnet av oransje herligheter, og dette synes plutten var så spennende at fattern tillot seg et ørlite lovbrudd til sønnens store applaus 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Men nå, en liten kunngjøring:

GRATULERER TIL MAMS OG PAPS SOM HAR VÆRT GIFT 46 ÅR I DAG!

Til frokost spurte vi om de kunne oppsummere de 46 årene med bare tre ord. Jeg var i det hele tatt ganske spent på hva jeg kunne forvente, og jeg synes mamma sa det best da hun ganske raskt, som den mest naturlige ting i verden svarte:

– “Det var riktig”.

 

Hipp hurra for kjærligheten <3

 

Og med det er dagen i gang! 🙂

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Frokost, takk 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dos mananas pan, gracias 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Broderns tegninger og niese Evvis´ brettekunst 🙂

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Aldri sett noen som er SÅ klar for å kaste søppel før 😀

 

/ Hei fadderuttan!

Les fra gårsdagen: “Avreise, sitrontrær og tyggis” og “Iskake, solkrem og grønnsaker”

* Følg ferien på Snapchat –> Pappahjerte og Følg Pappahjerte på Facebook *

9 kommentarer

Siste innlegg