Gratulerer med dagen!

Hipp hipp hurra og gratulerer med dagen, alle sammen!

… med eller uten klær som passer 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Come ooooon!

 

Jeg har for øvrig funnet ut at dette med sommerkropp er veldig oppskrytt. Det er jo 17.mai-kroppen som er greia! Og bare man klarer å komme seg inn i dress eller bunad til 17. mai, kan man egentlig gjøre hva pokker man vil etter det.

Den balansegangen traff jeg helt perfekt i år, ikke en millimeter å gå på, men nå som vi allerede har gått i barnetog, sagt våre hipp hipp og våre hurra, kjenner jeg at det blir et stort JA på invitasjon til is og kaker hos svigers i dag.

Så sees vi igjen til neste år, dressjævel 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Litt til, litt til, kom igjen da, buksesatan!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jadda! Det var på hengende håret, men da blir det 17. mai i år også 😉

 

/ Hipp hipp hurra!

Les også: “Uperfekt og lykkelig”

* Sjekk ut Pappahjerte på Snapchat og Følg Pappahjerte på Facebook *

3 kommentarer
    1. Dét skjønte jeg for en måned siden! Sommerkroppen kan bare være – det eneste som betyr noe er at bunaden passer i Mai! 😀 (det gikk her også – men bare akkurat)
      Gratulerer med dagen 🙂

    2. Vet du hvordan det går med “Ida”? Helt siden du delte historien hennes her, har jeg tenkt masse på henne, og håper så inderlig at det går bra med henne. Iallfall bedre.
      Jeg er ikke den som kommenterer blogginnlegg noe særlig, men du skal vite én ting; du må være den beste bloggeren jeg har vært borti. Ja, sett bort ifra Christina da, men den plassen deler dere. Digger dere to!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg