Pizzaparty for fire

Hva gjør fire sultne småbarnsforeldre når de endelig får barnevakt? Stikker på pizzadate!

/ sponset innlegg

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kanpai!

 

Jeg har alltid likt å gå ut for å spise pizza. Lukten i lokalet, stemningen, småpraten rundt bordene og tennene som løper i vann så fort menyen brettes opp.

Det er liksom noe helt eget ved gleden av å dele en pizza med gode venner, fortelle røverhistorier og kjenne stemningen fyke til værs. Og derfor gledet vi oss stort da vi endelig fikk booket barnevakt for å suse ut på pizzadate med et godt vennepar 🙂

 

Klar for en kveld uten Drømmehagen!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

My fellow kameranerd 🙂

 

“Også prompa nordmannen og da gikk grisen ut!”

 

En liten utfordring til nå har vært at den ene halvparten av venneparet har cøliaki, dessuten er frua glutenintolerant. Det kan fort by på problemer når man skal bestille mat ute, og derfor var vi veldig spent på hva Peppes hadde å tilby.

For Peppes har nylig lansert en ny og bedre glutenfri pizza i hele 23 ulike varianter, med tynn og sprø bunn, og mange spennende smaker. Men klart, jeg kan jo ikke bare ta deres ord på det, og derfor bestilte vi glutenfritt alle mann og delte på alt som kom på bordet. Og tro meg, der var det mye godt!!

 

Så. Mye. Digg!

 

Jeg er over middels glad i gadgets, og en pizzasaks er så veldig noe for meg!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
#omnomnom

 

Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke forventet stort av en glutenfri pizza, for glutenfritt pleier dessverre som oftest å være synonymt med halvhjertet, men gud bruttle: Her har noen gjort hjemmeleksa si! Vi bestilte fire ulike varianter, alt fra en real kjøttfest til en skikkelig vegetarpizza. Hver eneste pizza smakte helt fantastisk og jeg hadde aldri i verden klart å gjette meg til at de var glutenfrie.

Så her har Peppes virkelig har lagt lista for at cøliaki eller glutenintoleranse ikke trenger å legge en demper på verken smaken eller stemningen. Men ta ikke mitt ord for det: Prøv selv! Dra alene, ta med kjæresten eller samle en gjeng med venner og ta en tur på Peppes.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fine restauranter, flott service og utsøkt mat 🙂

 

På tide å ta farvel, du tapre lille pizzabit.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Har man barnevakt, så har man barnevakt (ikke glutenfri, denne var til meg, hehe)

 

EN KNALLGOD PIZZADEAL!

Akkurat nå gir Peppes 50 kroner i rabatt til alle som vil prøve deres nye glutenfrie pizza. Med 23 utsøkte glutenfrie varianter er det mye å glede seg til, og personlig holder jeg en knapp på vegetarpizzaen “Green Garden”, den smaksrike “Pulled veal” og selvfølgelig min personlige favoritt: “Beef & Wine”.

Send GLUTEN til 2229 eller registrer deg i skjemaet under. Rabatten gjelder kun i restaurant og trekkes fra i kassen. Enkelt og greit 🙂

 

 

/ Mat er bra, mat er best, gjør deg klar for pizzafest!

Les mer og se hele menyen!

Følg Peppes på Facebook

8 kommentarer
    1. Dette er gode nyheter for en cøliaker som meg!
      Jeg var der for to uker siden og spiste nydelig pizza da, men er disse variantene nye etter den tid? 😁

    2. Åhh FANTASTISK:)) jeg har cøliaki og pizza uten gluten smaker ofte fælt!! Dette var flott.. Men du, vet du om det er hvetestivelse i den?? Noen med cøliaki reagerer på det også..
      Uansett, topp innlegg, topp blogger, topp stemning;)

    3. I følge servitøren sist vi var der, kom de nye pizzabunnene rundt årsskiftet, men nye varianter har akkurat blitt rullet ut. Og godt er det, for vi har smakt på mange, og er veldig klare for mer 😉

    4. Supert at du spør! For én uten cøliaki kan det være litt vanskelig å forstå seg på sånt, så her kommer teknisk info rett fra hovedkontoret:

      “Peppes tilsetter ikke ekstra hvetestivelse i sine glutenfrie produkter, noe som gir bunnen lavt PPM-nivå. For å være definert som glutenfritt, er grensen satt til under 20 PPM. Peppes sin glutenfrie bunn er målt til maks 5 PPM.”

      Så med andre ord: Topp stemning, topp pizza 🙂
      /high5

    5. Haha! Mulig jeg har lest feil blader, men ingen erotisk novelle jeg har sett har noensinne hatt verken pizza eller cola i seg. En sjarmerende rørlegger kanskje, men dårlig med middag 😛

      Men ja, pizza og cola er seriøst en bra kombo! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg