Merkelig date hos dyrlegen

Som travle småbarnsforeldre må man ta de anledningene man får, og i blant er det utrolig hva man kan kalle en date.

Men det er liksom sånn man må gjøre det noen ganger, så i dag ble det date hos dyrlegen.

Og helt ærlig? En av de aller beste datene jeg har vært på!

 

 

For si hva du vil om en romantisk date med full vinpakke og flørting i mørket, men for to dating-utsultede småbarnsforeldre skal du ikke kimse av en tur på Bastøyferga heller! To kopper kaffer, litt niste og småprat uten barn – det kan være en date.

 

 

 

Å sitte på venterommet hos dyrlegen, holde hverandre i hendene og gå gjennom spente stunder sammen – det gjør noe med nærheten.

Plutselig ha en time til overs, fise av sted og finne en koselig restaurant, spise et varmt måltid uten barn til stede og bare være to  – plutselig får gløden en ny gnist.

Og når det i tillegg viser seg at hunden er i rett så god stand, og en vaskekte innflytter fra asfaltjungelen, plutselig ser en helt vanlig ørn(!) langs veien på vei hjem, ja nei, da er i hvert fall jeg solgt.

Setter man alle disse små tingene sammen, så blir det plutselig noe stort. Som en date. Og litt kjærlig. I kveld legger jeg meg faktisk litt nyforelsket 🙂

 

 

 

/ Voff!

* Sjekk ut Pappahjerte på Snapchat og Følg Teohjerte på Facebook *

10 kommentarer
    1. Haha, det er faktisk frua som insisterer på hver eneste gang. Og hver eneste gang latterliggjør jeg henne for å være gæmlis, meeeen… så blir jeg også helt utrolig glad når sulten sparker inn og man er 8 mil unna nærmere pølsekiosk 😉
      /high5

    2. Syntes å se at det var bastø. Jeg bor nemlig i horten, så ferja er ikke helt ukjent kan man si 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg