Lys i mørket

I kveld har jeg tenkt til å gjøre noe så hyggelig som å dele en tekst du kommer til å bli skikkelig glad i, for dette er noe av det fineste jeg har lest på en god stund <3

 

(foto: ryggenmotveggen.blogg.no)

 

Det kommer nok til å stikke litt, men til slutt vil du ende opp med et smil. For det er så sårt, åpent, fint og ærlig skrevet om et liv med utfordringer mange nok sliter med, men som få skriver om. Så elsker jeg folk som klarer å se utfordringer og muligheter fremfor problemer, og tenke at ingenting er så ille at det ikke er godt for noe.

Som puddingmyk småbarnsfattern er jeg jo selvfølgelig også veldig svak for hjertevarmende historier der en liten tass er helten i en ellers litt vanskelig fortelling. Og når det i tillegg er skrevet av en mannlig nykommer på bloggfronten, ja da er jeg solgt!

Det var Christina som først tipset meg om denne teksten, og den traff meg rett i gørra! Og nå er det din tur 🙂

God lesning!

Les –> “Lys i mørket” av Ryggen mot veggen

P.S. Legg gjerne igjen en like og/eller en kommentar hos ham hvis du liker teksten. Da blir han sikkert glad som sola 🙂

 

/ Hatten av for deg, mister!

* Sjekk ut Pappahjerte på Snapchat og Følg Pappahjerte på Facebook *

5 kommentarer
    1. Tusen takk, til dere begge. Dette er noe jeg aldri hatt sett for meg i mine villeste drømmer. Skulle jo egentlig bare ha den for motivasjon og for å lufte noen tanker.

    2. Det var et sterkt innlegg! 🙂 Men så bra at noen også trekker frem dette! Tror mange glemmer eller ikke tenker over dette, bare fordi vi bor i verdens rikeste land!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg