Endelig er vi på lufta igjen!

Endelig er det på tide med en ny episode av Gjesterommet, og denne gangen har vi mye rart å by på! 🙂

 

 

Det er ikke til å stikke under en stol at Team Gjesterommet er rimelig elendig på å få ut podcasten vår så ofte som vi både håper og drømmer, men nå er endelig en ny episode klar for å lage goood stemning i øretrompeten din 🙂

Podcast er faktisk helt genialt når man har en halvtimes tid å svi av og man ønsker litt selskap på reisen. Enten man skal brette klær, ta bussen, kjøre bil, gå tur med hunden eller hva det måtte være – alt blir triveligere med litt lettbeint prat på øret.

Denne episoden skulle vel egentlig være en slags Bloggerne-spesial, men så avstedkom praten, slik den ofte gjør i gode venners lag. Og vårt trivelige lille kaffeslaberas for to er ikke noe annerledes. Plutselig dukket det opp alt fra artige historier om ungdommelig kjærlighet til rare visdomsord og desperate forsøk på å holde seg ungdommelig. Og ikke minst: Christinas veldig overraskende krimhistorie fra virkeligheten!

Mye å glede seg til denne gangen, så hvis du er klar: Finn frem vaskekosten, løp til bussen eller rop på bikkja – plugg oss i øret, så sees vi der 🙂

–> Klikk på bildet under for å høre episoden

 

 

OBS: Følg Gjesterommet på Facebook eller SoundCloud for alle episoder og faste oppdateringer 🙂

/ Enjoy!
 

13 kommentarer
    1. Hei!
      Digger Podcasten! Veldig gøy!
      Vet ikke med resten av landet, men i min krets uttales Jodel sånn på norsk jodel rett fram liksom. Og kan bare si at Jodel er svært populært blant studentene i Trondheim så er ikke bare for ungdomsskoleelever 😉

    2. Dere er jo bare helt herlige☺️ Jeg humrer og ler☺️☺️
      Glad det ble fokus på andre ting enn disse filtrene på snap, for det har jeg ikke funnet utav enda, og når jeg leser at Gustav har funnet utav hvordan det virker, då blir jeg jo litt lei meg for at jeg antakelig er i kategorien ” gæmlis”😱

    3. Endelig ble det en ny episode av Gjesterommet og den skal høres på når jeg og konematerialet ligger flatt ut i senga med ørene på gløtt 😊
      Blir det flere episoder av Bloggerne med sokker i sandaler og møllspiste brødskiver i baklomma (forhåpentligvis er vel papirstringen lagt på hylla for godt)? 😊😂

    4. Yay gleder meg til å høre, podcastene deres er så bra!
      Dere har jo laget en episode ca hver måned, så dere kan jo bare fortsette slik og ha som fast greie en podcast i måneden. Det er jo overkommelig, og ikke såå lenge mellom hver gang, også vet man ca når man kan forvente ny episode 🙂

    5. Ah, godt poeng! Vi har liksom stresset så veldig med å prøve å få ut en i uka, men ikke hatt nubbsjanse i Arendal til å rekke det, men en i måneden høres jo altfor lite ut. Selv om det realistisk sett har vært raten til nå, haha. Hupps! 😛

    6. Haha! Japp, det blir i hvert fall en uke til, enten neste uke eller uka etter. Så får vi se om vi blir invitert inn i varmen igjen neste gang 😉
      /high5

    7. Dere e helt beste! 😀 det er utrolig morsamt å høre på det her! Åsså vil Jeg skryte for en fin stemme Hon har! Kunne jobbet på radio!!
      Jeg er nærmere deres alder enn 20 åringer og Kjenner veldig godt igjen livssituasjon deres Med småbarn 😀
      Det er utrolig artig å kult å følge Med deres blogg.dere e begge utrolig flink til å skrive. 🙂
      Jeg er stor fan 😀
      Artig Med de skole minnene! Husker de selv veldig godt når d var ikke Mobil enda eller når man skrev lapper!! Man bynner vel bli gammel… Tru… 😀

    8. Takk for det, Hanna! Skal viderebringe beskjeden til frua, da blir a sikkert fornøyd 😉
      Har faktisk tenkt det samme, hun har en utrolig fin radiostemme. Men så ler hun i blant som en hest, så da går det liksom opp i opp 😀 Haha!

      Livet med små barn altså… Barnløse 20-åringer vil aldri forstå 😉
      /high5

    9. Podcastene deres er helt fantastiske! Men jeg finner ikke episode 1 og 2 på SoundCloud. Er det bare jeg som ikke ser, eller er de borte?

    10. Heisann Elisabeth! Takk for det og takk for at du sa fra!! Viser seg at vi hadde brukt opp gratistiden på Soundcloud, så derfor var de borte. Var ikke klar over det, men nå kjører vi full pupp hele veien, så nå er alle episodene oppe og kjører igjen 🙂 🙂
      /high5

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg