Vår første uke på Bloggerne

Vår første uke som TV-tryner er i boks! På tide med ei litta oppsummering 🙂

 

 

Det begynner å bli snart et år siden TV2 ringte og spurte om vi kunne tenke oss å være med på Bloggerne. Jeg husker godt at hjertet gjorde et kjempehopp og at svaret mitt kom fortere enn en løpsk veddeløpshest:

– “Å herregud, JA!!”

Men da da jeg skulle fortelle de fantastiske nyhetene til frua, kom svaret hennes både overraskende og raskere enn en enda raskere hest med kompresjonstights og joggesko:

– “Å herregud, NEI!!”

Og dermed startet forhandlingene, for det viste seg raskt at frua ikke var like klar som meg for å brette ut livet sitt på TV. Men til slutt, på en eller annen merkelig måte, klarte jeg å overtale henne om at det var en god idé. Herregud, det er jo Bloggerne på TV2, i mine øyne noe av det største man kan oppnå som blogger.

 

 

Og jeg er så utrolig glad for at hun ble med, for nå som serien endelig har kommet på TV er jeg så superfornøyd med vår første uke på Bloggerne!

Det har vært så utrolig morsomt å se igjen alle de rare situasjonene fra i høst, slik som når vi fisker krabber og plutten finner tang og spør: “Er det salat?”.

Og når frua publiserer sitt første innlegg på ny blogg (konatil.blogg.no) og får sin aller første kommentar: “Hva skal jeg svare? Jeg elsker deg og?!”.

Og når far valser ut av huset i grusomt stygge tøfler og hvite tennissokker, og finner en møllspist, gammel brødskive i lomma x-)

Og den kleine par-daten… Får vel kanskje beklage at det gikk på banneordene løs da frua presenterte undertøyet på spa-behandlingen, men en sånn beklemt situasjon er bortimot det aller verste og mest ubekvemme jeg kan komme opp i, og det blir jo ikke noe særlig bedre med kamerateam på slep 😉

Og selvfølgelig det fantastiske øyeblikket da lillesnupp sa sitt aller første ord!

 

 

 

 

Men det kanskje morsomste av alt, er alle de fantastiske tilbakemeldingene fra dere! Det hagler med koselige kommentarer, mailer, snapper og brev, og det er så utrolig hyggelig, for vi har ventet spent og gruet og gledet oss og ikke visst hva vi kunne forvente.

Og da er det så berusende å få så gode tilbakemeldinger! Jeg har blant annet lest flere steder at forholdet vårt er #goals for mange, og et større kompliment tror jeg ikke man kan få i 2016 😉

 

 

Men la oss ikke sprette champagnen helt enda, for vi er med på minst én uke til av Bloggerne, så enda er det godt med tid til å rote til hele det fine førsteinntrykket. Gudene vet hva som venter i neste runde, men kjenner jeg meg selv rett blir det mye moro, stygge tøfler, kos, kaos og hverdagsromantikk.

Og jeg sitter klar med mobilen i hånda for å livesnappe hvert eneste øyeblikk! (følg oss: Pappahjerte & umulius82 på Snapchat).

Så tusen tusen takk for vår første uke på skjermen!! Neste uke er det mye annet å glede seg til på Bloggerne, slik som verdens råeste bergenser StyleConnection og mange andre. Men stygge tøfler og dobbelthaker kommer ikke på igjen før om en uke eller to 😉

God påske!!

NB: Se Bloggerne når du vil på TV2 Sumo, eller sikt deg inn på reprisene på TV2 Livsstil.

 

BONUS! Se hele klippet fra den gang lillesnupp sa sitt aller første ord 🙂

 

/ Nyt påsken, kos deg og gooood helg!

Les også: “Dagens gullkorn – Fleece”

Sjekk ut bloggen til frua –> konatil.blogg.no

33 kommentarer
    1. Så stolt pappa….å en lettere skremt liten goklump. Var stort her i huset da første ordet kom, men her var det mamma begge gangene 😉

    2. De som sier at deres forhold er goals……. De har absolutt HELT rett! Jeg har ikke ord på hvor mye jeg digger dere som et par! Selv om du tydeligvis er sammen med moren din, ettersom du er så ungdommelig :p
      Hehe, fortsett å være dere selv! Det er det som virkelig gjør dere unike! <3
      LOL! (Lots Of Love, da selvsagt!!)

    3. Vet ikke om dette gjelder alle lesere, men hos meg ligger Tines annonse for chai latte på bloggen din (som følger med nedover når man blar), rett og slett i veien for en del av tekst og bilder 🙂

    4. DIGGET dere fra første episode, og det er dere som er selve høydepunktet av hele programet!! Liker at dere er dere selv, og ikke en “sminket” versjon! 😉 gleder meg til fortsettelsen, og hååper på maange flere episoder! Tommel opp!! Og ingenting å bekrymre dere over, for dette VET jeg blir bra!! 😀

    5. Jeg er HELT enig i at forholdet deres virker som toppen av kransekaka!
      Det er så tydelig at dere er bestevenner, et team, hverandres største støttespiller og at dere gleder dere over hverandre! Skulle gjerne visst hva nøkkelen til et så fantastisk forhold er, selv om jeg og mannen også har det rimelig fint sammen vi og da 🙂

    6. Du er flink pappa blogger vil jeg si og du og cristina passer utrolig godt sammen og dere er en fantastisk fin familie spør du meg!☺️👍🏽👌🏽👏🏽 det er bare en ting og si.. Dont give up.
      Dont give up one day U ill look back and be glad you didn”t!😁☺️🙈

    7. Å ha dere med på bloggerne gjorde virkelig serien! dere er morsomme og får både meg og resten av familien til å le til vi skriker:P elsker hvordan du og kona er mot hverandre!!

    8. Hahaha, den videoen er så herlig! 😀 Lille tassen vår har sagt mamma, men det var vel kanskje mer snakk om babling enn snakking :p Han er litt ma ma ma og ba ba ba om dagene, 8 måneder og fresh B-) Beklager for at jeg ikke er innom mer og kommenterer altså, men jeg er bare ikke den kommenterende typen 😮 Men ros og skryt skal du ha! For typ alt fra blogging til humor 🙂

    9. Takk for det, Charlotte! Utrolig hyggelig at du slenger igjen en kommentar, selv om du ikke eeegentlig er typen til det. Tror mange har det sånn 😉

      P.S. Christina vil nok helt sikkert hevde at det er snakk om babling fra lillesnupp i videon også, men jeg vet bedre. Hun liker nok bare meg bedre 😛
      /high5

    10. Tusen takk for det! Har vært utrolig moro å være med, så veldig gøy å høre at det går hjem hos folk 🙂 Veldig veldig spent på fortsettelsen 😉
      /high5

    11. Tuuusen takk for det! Gah, når du sier det sånn, så begynner jeg jo nesten å tro at vi faktisk har det ganske bra, sjæl 😛

      Men jo, jeg tror du er inne på noe der. Vi er både bestevenner og schæstepar i gamle dar, og det funker bra for oss. Tenkte å prøve å skrive et innlegg med noen tips og triks som funker for oss som kanskje kan funke for andre også, og skal prøve å få ut det til uka 🙂
      /high5

    12. Hællæ! Tusen takk for det! Veldig artig at vårt usminkede bidrag til serien funker 🙂
      Vet at det blir i hvert fall én uke til der vi er med, så får vi se da. “The Pappahjerte family” høres ut som et godt realitvy-konsept for meg 😛
      /high5

    13. Takk for det! Holdt på å si: “Koselig å se deg også”, men det får ev bli neste sesong 😛 Nå som de har ryddet plass til en pappablogg i startrekka, kanskje det er på tide med en jesusblogg også? Hehe.
      / Goooood påske!

    14. Gleder meg til å se mere av dere😄 tv2 burde laget ett eget program med dere, dere er bare så fantastiske 😄

    15. Dere er så morsomme 😃 Dere er det beste eksempelet på et varm og nært forhold 💟 Digger dere!!

    16. Hei!
      Syntes dere er så fine sammen, så harmoniske og så mye latter.
      Kommer veldig godt frem da serien går fra Riise og kone, til den gode og lette stemningen hos dere! Akkurat det jeg ser etter selv 🙂
      Lykke til alle fire, ta vare på hverandre
      Kristin

    17. Åååhh klippet med lille snuppa er det søteste jeg har sett på Bloggerne hittil. For en fin familie!
      Er utrolig moro å følge med på dere hver kveld nå. To av mine favorittblogger 😀

    18. Jaja, ja blir en biiitteliten kontrast der, hehe. Selv om jeg må si at jeg har blitt veldig glad i John Arne og frua også 🙂 Liker at de bak all fasaden også bare er helt vanlige folk som alle oss andre 😉

    19. Så utrolig herlig filmsnutt 🙂 Du koser deg SÅ med barna dine, alltid en bra kommentar og fine ting og si. Herlig når livet er i vater 🙂 God påske til deg og dine 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg