Blir du med å lage snømann?

Først forbannet jeg snøen for å gjøre et uønsket comeback midt oppi all min fremskutte vårglede, men du vet hva de sier: Når livet gir deg sitroner, lag limonade.

Så når livet gir deg snø, lag snømann! Og siden solen skinte, snøen glinset og forholdene var helt perfekte, var det akkurat det vi gjorde 🙂

 

 

Yrkesskadet som jeg jo er, fisket jeg frem mobilen og lot den stå og snurre mens vi lekte rundt og koste oss. Glemte helt å ta den frem før snømannen faktisk var ferdigstilt, men rakk akkurat å få med meg hans siste timer og transformasjon fra snømann til lekeapparat 😉

Viser seg at å lage snømann også er ganske genial gratistrening for en småbarnsfar som prøver å kvitte seg med et par kosekilo. For det tok ikke lang tid etter at vi kom tilbake, før fattern sovnet i sofaen med grøtskåla i hånda 😉

Det er kanskje ikke stor videokunst, men det var heller ikke planlagt. Mer som en liten bonus fra en koselig dag.

Klikk, se og kos deg 🙂

 

 

/ God (snart) påske 😉

For mer fjas og familiemoro –> * Følg Snømannhjerte på Facebook *

10 kommentarer
    1. Ser ut som dere hadde det gøy ja;) og han fikk tatt et skikkelig spark så snømannen mista hodet sitt! Haha herlig når dere får ha snøen skikkelig. Her i Haugesund har vi ikke fått så mye snø som holder 🙁

    2. Barna er heldig som har en så energisk lekekamerat som deg!
      Må også bare kommentere hvor sinnsykt søt Nora er her, en liten rosa klump med bollekinn! <3

    3. Er det bare jeg som fikk den “Do you wanna build a snowmaaan?” på hjernen her nå? Haha!
      Snø er gøy for både store og små, om man tar bort snømåkingen 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg