Herr og fru på Oslotur

I dag er det ENDELIG premiere på Bloggerne! 🙂

I den anledning har frua og jeg vært på tur til Oslo for å preike med pressen, high five John Arne Riise, mumse lunsj, svinge innom Nettavisen, susse på Karl Johan, dukke opp på Nyhetskanalen, møte verdens kuleste bergenser, og selvfølgelig, drikke smooooothie i bilen på vei hjem.

Og alt dette i en eneste stor kladd uten pusterom i mellom. En rar dag med mange høydepunkter. Ikke hver dag vi får så mange timer til oss selv uten barn, er jo nesten så man kan bli litt nyforelsket midt oppi det hele! For jeg må si, når alt kommer til alt, det er jo lett å drukne litt i denne småbarnstilværelsen, men når man først kommer seg ut av huset og møter hverandre uten barn og grøt og bleier – så ser man hverandre plutsselig i et nytt lys.

Og jeg liker det jeg ser <3

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

… kan også ha vært spraytanen, for jeg har aldri så mye som rørt en sminkekost, så da jeg fikk både sminke og spraytan(!!) før jeg skulle inn på teppet for å si noen ord på direkten, kan det være at det ble for mye for kroppen og at den rett og slett ble ruset på alle stoffene 😉 Hva enn det var, fint var det.

Nå har det akkurat vært premiere på Bloggerne og jeg gleder meg skikkelig til hele sesongen!! Tror ikke frua og jeg er med så mye i starten, men vi dukker opp etter hvert 😉 Uansett blir det artig å følge med på alle de herlige folka som er med i årets sesong.

Og en av dem må jeg bare få gi en stor high five til her og nå: John Arne Riise. Det er ikke så lett å vite hva man skal tro om folk man aldri har møtt, men som har hørt veldig mye om i media. Og da er det bare så utrolig gøy når de viser seg å være verdens triveligste folk! For det tok meg ikke mange sekunder å forstå at John Arne er en tvers igjennom supertrivelig, kul og morsom fyr 🙂

 

 

Og StyleConnection, herved erklært som verdens kuleste bergenser! Den dama får meg ALLTID i godt humør og jeg elsker å møte henne for litt sladder, high fives og god stemning.

 

 

Og selvfølgelig: Kona Til 😉

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Og alle de andre som dukker opp i den kliss nye sesongen av Bloggerene, som har hatt premiere nå i kveld 🙂

 

 

#squadgoals

 

/ Husk Bloggerne, TV2 Livsstil, mandag-torsdag kl.21.30

For mer moro –> Følg Spraytanhjerte på Facebook

7 kommentarer
    1. Håper det går i reprise… var opptatt med kjøring til og fra fotballtrening i kveld… og glemte opptaksfunksjonen…

    2. Jon Arne rise er jo som en stor baby. Det ekteskapet kommer ikke til å holde. Sann mine ord. Alaskajenta er jo heldt rå.

    3. Hehe, John Arne Riise synes jeg er et godt eksempel på at media skaper den personligheten de ønsker, for ansikt til ansikt var han en helt annen fyr enn den man ofte får profilert i media 🙂

    4. Så synd de framstiller Jon Arne Riise på en sånn måte. Han var baby med sutre stemme. Tror nok han er en okei fyr men dette styrket han ikke. Synes det var dårlig gjort mot han Gleder meg til å se dere . Tenkte på Christina i går om flaueputa var klar. Dere er så digge dere to.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg