Lekedag med verdens beste!

I dag har frua en lang rekke ærender på tapetet, blant annet en tur til frisøren. I følge mine kalkulasjoner vil det ta et sted mellom 3 til 48 timer, og derfor har jeg satt av dagen til å henge ut med tuppelupp.
 

Jeg vet ikke helt hva vi skal gjøre enda, men jeg ser for meg en dag full av dans, fjas og haraball. Det som derimot er helt sikkert er at fattern nå skal legge fra seg macen et par timer og kose seg på lekedag med verdens beste lillesnupp.

 

 

P.S. Dette lukter Snapchat lang vei, så bli med på lekedagen der (Pappahjerte) 🙂

 

/ Let the games begin!

* Følg Ferskenhjerte på Facebook *

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg