Bare 5 dager igjen!

Oh lord, nå er det bare 5 dager igjen til premieren på Bloggerne!!

 

 

Førstkommende mandag kl. 21.30 fyres første episode av på TV2Livsstil og sesongen kommer til å gå mandag til torsdag (kl. 21.30) i 5 uker. Jeg troooor ikke jeg er med fra første episode, men ikke helt sikker hvordan de har lagt opp den kabalen der, men med 12 bloggere er det mange om beinet.

Jeg kan ikke si så mye om hva som kommer til å dukke opp på skjermen, men dere kan glede dere til mye haraball og moro. Og selvfølgelig endel dramatikk. Vel, ikke fra oss da, her er det bare kos og kaos 😀

Allerede nå kan du sjekke ut dette lille klippet fra et intervju jeg gjorde i forbindelse med en fotoshoot for Bloggerne 🙂
 

Virker ikke videoen? Klikk på denne linken!

 

Vet ikke om jeg gruer eller gleder meg mest, men jeg er uansett helt sykt gira, for å få være med på Bloggerne har alltid vært en stor drøm og nå som det bare er NOEN FÅ DAGER IGJEN, gleder jeg meg skikkelig!

Og gruer meg.

Kanskje mest 😉

 


 

/ Se Bloggerne, mandag – torsdag, kl. 21.30 på TV2Livsstil

* Følg Bloggernehjerte på Facebook *

10 kommentarer
    1. Haha, jeg satte serien på opptak til morgenen i dag 🙂
      Kjæresten: … seriøst? BLOGGERNE?
      Meg: Ja, men… Pappahjerte er jo med!
      Hihi 🙂

    2. Bittert at jeg ikke bor i Norge per dags dato..skulle gjerne sett det da de bloggerne jeg setter mest pris på å lese er med (du med dine hjertelige historier og Styleconnection med sin vanittige humor).. får be broren ta det opp til da jeg skal besøke han i sommer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg